    From: c...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czasowe wyrejestrowanie samochodu ciężarowego a PZU
    Date: 25 Oct 2006 02:14:44 -0700

    witajcie!!!

    mam następujący problem i mam nadzieję na pomoc z Waszej strony

    z dniem 1.stycznia 2006r. wyrejestrowałam czasowo na okres łacznie 9
    miesięcy samochód ciężarowy - bo nie używałam go a jest taka
    możliwość w
    wydziale komunikacji. oddałam w tymże wydziale dowód rejestracyjny i
    tablice
    z samochodu. poinformowałam o tym fakcie urząd miasta - odpowiedni
    wydział
    oraz pzu. w urzędzie miasta nie naliczyli mi podatku od samochodu za
    ten
    okres ale w pzu poinformowano mnie, że i tak ubezpieczenie muszę
    zapłacić za
    cały rok.
    czy to legalne? czy tak faktycznie jest? na jakiej podstawie skoro
    samochód
    stał nie używany na moim placu (ogrodzony plac). samochód miał
    tylko zawsze
    płacone ubezpieczenie OC.
    może ktoś spotkał się z taką sytuacją i poradzi mi jak nie
    płacić składki za
    okres nie użytkowania samochodu

    pozdawiam
    Ewa