  • 21. Data: 2008-06-02 21:07:24
    Temat: Re: cyfra + żąda pieniędzy za niezwrócenie sprzętu którego nie brałem
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 18:34:55 +0200, Sebastian Grabara napisał(a):

    > Zlozylem go 13.05 bo bylem przekonany ze mam na to 14 dni roboczych.
    > Wiec co teraz?

    Źle myślałeś, na przyszłość będziesz pamiętał.

    > Mam zaplacic 400zl cyfrze mimo ze im sie to nie nalezy i
    > wyraznie na kopi umowy ktora dostalem razem z wyrokiem jest zaznaczona
    > tylko karta a dekoder nie. Przeciez to jest jawne wyludzenie

    Eeee z tym wyłudzeniem to przesada.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 22. Data: 2008-06-02 21:09:20
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 20:02:56 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > A na jakiej podstawie sad akceptuje zadanie Cyfry zaplacenia za dekoder?
    > Na podstawie oswiadczenia firmy? No to w takim razie oswiadczenie jest
    > falszywe i ma na celu wprowadzenie sadu w blad.

    Nienienie, rolą sądu jest oceniać dowody przedstawione przez strony, w
    granicach rozsądku oczywiście.
    Sąd za nikogo nie będzie rubryczek na umowach przeglądał.

    > A jaka role w takim razie pelni sad? Wylacznie ocenia strone formalna,
    > czy takze strone faktyczna? Inaczej mowiac: Cyfra zazada milionow to tez
    > je dostanie?

    Nie, milionów pewnie nie dostanie.

    > No to w takim razie pozostaje sprawa otwarta: wyludzenie przez Cyfre
    > nienaleznej kwoty.

    Wyłudzenie poprzez prawomocny wyrok sądowy?

  • 23. Data: 2008-06-02 21:40:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Przez przedlozenie falszywego oswiadczenia. Sad moze wydac wyrok
    > na podstawie takiego oswiadczenia w sprawie cywilnej, ale - chyba -
    > nie blokuje to mozliwosci wytoczenia sprawy karnej o przedkladanie
    > falszywych dowodow?

    Napiszę jeszcze raz: w tej sprawie nie ma fałszywych dowodów. To, że
    powód żąda więcej, niż jest w stanie udowodnić, nie jest fałszowaniem
    dowodów.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 24. Data: 2008-06-02 21:41:46
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 21:04:33 +0000, Jacek_P napisał(a):

> [...]
    > podstawie takiego oswiadczenia w sprawie cywilnej, ale - chyba - nie
    > blokuje to mozliwosci wytoczenia sprawy karnej o przedkladanie

    Ale przecież dowód nie był sfałszowany, prawda? Wątkodawca napisał, że
    umowa była jaka była, czyli bez tej opcji.

  • 25. Data: 2008-06-03 07:27:03
    Od: jans <j...@f...pl>

    Sebastian Grabara pisze:

    > Na wyroku jest wyszczegolnione dokladnie ile za co, i jest 300 alb 400zl za
    > nie zwrocenie dekodera. Z czescia wyroku sie zgadzam (tj. zalegly abonament
    > i kara za karte) ale nie zgadzam sie z placeniem za dekoder ktorego nie
    > bralem
    Mam pytanie skąd miałeś dekoder ? Czy czasem nie z poprzedniej umowy
    który podlegał zwrotowi ale go nie zwróciłes bo zawarłes nowa ale tylko
    na karte ?
    Jans

  • 26. Data: 2008-06-03 07:32:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Ale przecież dowód nie był sfałszowany, prawda? Wątkodawca napisał, że
    > umowa była jaka była, czyli bez tej opcji.

    skoro nie byl sfalszowany, a umowa byla jak napisal watkotworca, to na
    jakiej podstawie musi zwrocic za dekoderk ktorego w umowie nie ma?
    przeciez sad sobie tego z powietrza nie wzial, cyfra musiala tego zarzadac
    przedstawiajac na poparcie tego rzadania jakies kwity
    czy moze sie myle?

  • 27. Data: 2008-06-03 07:32:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Eeee z tym wyłudzeniem to przesada.

    to jak to nazwiesz, bo dla mnie to zlodziejstwo

  • 28. Data: 2008-06-03 07:41:13
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 03 Jun 2008 09:32:17 +0200, szerszen napisał(a):

> [...]
    > przeciez sad sobie tego z powietrza nie wzial, cyfra musiala tego
    > zarzadac przedstawiajac na poparcie tego rzadania jakies kwity czy moze

    Oczywiście, ale skoro pozwany nie zaoponował to sąd nie będzie za niego
    przeprowadzał dowodu.

  • 29. Data: 2008-06-03 07:43:02
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 03 Jun 2008 09:32:51 +0200, szerszen napisał(a):

    > to jak to nazwiesz, bo dla mnie to zlodziejstwo

    Poszli z automatu, sprawą pozwanego było złożyć kontrdowód.

  • 30. Data: 2008-06-03 15:53:03
    Od: Sebastian Grabara <s...@w...to.ajd.czest.pl>

    Dnia Tue, 03 Jun 2008 09:27:03 +0200, jans napisał(a):

    > Mam pytanie skąd miałeś dekoder ? Czy czasem nie z poprzedniej umowy
    > który podlegał zwrotowi ale go nie zwróciłes bo zawarłes nowa ale tylko
    > na karte ?

    Z bardzo starej umowy brata. kupil od cyfry albo od kogos. Nie pamietam juz
    teraz. Ta umowa byla moja pierwsza jaka podpisalem z C+