  • Data: 2005-12-14 18:36:01
    Temat: co radzicie zrobić z tą sprawą?
    Od: "fxt" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam prośbę o radę, czy jest sens coś działać w opisanej poniżej sprawie.
    Będę wdzięczny za sugestie.

    1. osoba x - nieprowadząca działalności gospodarczej, wykonywała u mnie
    pewne prace remontowe, za które oczywiście uregulowałem opłatę, lecz w
    związku z nie prowadzeniem dg przez osobę x, nie dysponuję umową, fakturą, a
    jedynie rozliczeniem za usługi, w którym wyraźnie napisano czego dotyczy -
    wraz z potwierdzeniem odbioru kwoty przez wykonawcę.

    2. część pracy - w sumie niewiele, ale zawsze, okazało się nieprawidłowo
    wykonanej i tu zaczyna się problem. Człowiek ten od 6 miesięcy wymiguje się
    od poprawienia usterek - pierwotnie zwodził mnie, że przyjdzie - odwlekał
    tak z ttygodnia na tydzień, a dziś wreszcie stwierdził, że "za darmo" nie
    będzie drugi raz tego robił i nic go to nie interesuje - może przyjść,ale
    jak mu zapłacę.

    3. Rozmowę nagrałem i dysponuję jakby co dowodem na jego aroganckie
    zachowanie i stanowisko co do wykonanej pracy, a zarazem nagrana rozmowa
    jest kolejnym dowodem, że pracę wykonywał i wziął za to pieniądze.

    4. w czasie rozmowy zostałem również w niecenzurowany sposób zwyzywany.

    Czy sądzicie, że jest sens coś z tym robić, a także, czy uważacie za zasadne
    wniesienie sprawy o zniesławienie ? Dowody na wszystko mam,ale właśnie, czy
    nagranie rozmowy może być dowodem, a ponadto, czy nie jest tak, że ja mogę
    mieć problemy, że nagrałem rozmowę, nie informując tego [censored] o fakcie
    rejestrowania połączenia ?

    Nie chodzi mi tyle o pieniądze, które zapłaciłem o bucowi, ale o zasady.

    pozdrawiam