    From: GosiaH <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: cena m3 wody
    Date: Wed, 25 Sep 2002 21:23:50 +0200
    Sender: g...@f...onet.pl@pe29.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl

    właśnie dowiedziałam się dzisiaj w MPEC, że cena m3 wody jest generalnie
    ustalana przez spółdzielnię/administratora budynku itd.
    I właśnie moja Spółdzielnia jest chyba najdroższą na terenie Krakowa, bo
    za podgrzanie m3 wody płacimy prawie 20zł.
    Czy jest na to jakaś rada?
    Ale taka by podeprzeć ją jakimś paragrafem prawa, bo na argumenty, że
    wszędzie naokoło ta stawka jest co najmniej o połowę niższa -
    Spółdzielnia milczy.
    Możecie jakoś podpowiedzieć co zrobić?
    --
    Pozdrawiam z Krakowa GosiaH