    From: "pieknylolo83" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: byla u mnie policja
    Date: 27 Nov 2006 13:56:19 -0800
    <o...@n...lechistan.com>
    <1...@j...googlegroups.com>
    <t...@n...lechistan.com>
    <1...@l...googlegroups.com>
    <h...@n...lechistan.com>
    <1...@1...googlegroups.com>
    <q...@n...lechistan.com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie. Ty po prostu jesteś zbyt wielkim hipokrytą, żeby przyjąć na siebie
    > konsekwencje własnych postulatów.

    Przyjmuje na siebie konsekwencje swoich postulatów. Dlatego jak juz
    pisalem wielokrotnie jeżeli bede jechał smaochodem, piratował,
    probował rozjechac policjanta to jestem swiadomy tego ze mogą
    strzelać bez wzgledu na to czy jestem trzezwy czy pijany !!
    Nie obawiam sie tego ze beda do mnie strzelac poniewaz nigdy tak nie
    jezdze !!

    > Dokładnie takie samo, jak każdy inny tak samo zachowujący się pirat. A
    > przynajmniej jest szansa, że pijany straci przytomność i zjedzie do rowu.
    >
    > Ale tych innych nie pozwalasz zabijać. Skąd ta różnica?

    Jeżeli zachowuje sie jak opisany przypadek to bez wzgledu na to czy
    trzezwy czy pijany..... Uwazam ze w takim przypadku uzycie broni jest
    zasadne !! Prosze czytac dokladnie to co piszę !!
    Niech dotrze wkoncu do Ciebie ze nie pozwalam nikogo zabijać !!! Zgoda
    na uzycie broni nie jest zgoda na zabijanie !! Tak trudno dostrzec
    różnice ?

    > A przynajmniej jest szansa, że pijany straci przytomność i zjedzie do rowu.

    A co jak straci przytomnosc i wjedzie w przystanek pełen ludzi. Rownie
    dobrze mozna powiedziec: zostanie ranny i zjedzie do rowu - szanse
    znacznie wieksze niz utrata przytomnosci !!