  • Data: 2003-07-05 12:01:27
    Temat: boukun w Strasburgu
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Komunikat:

    Informuje wszystkich zainteresowanych, ze 17-go czerwca 2003 roku zostala w
    Trybunale Praw Czlowieka w Strasburgu oficjalnie dopuszczona do rozpatrzenia
    moja skarga przeciwko Republice Federalnej Niemiec w zwiazku z lamaniem m. in.
    praw czlowieka art. 8 w polaczeniu z art. 14 Konwencji Europejskiej. Skarga
    jest zarejestrowana pod numerem 58453/00 i jako termin zlozenia uznano date
    28.10.1999 roku. Osmiu sedziow Trybunalu wydajacych powyzsza decyzje wezwalo
    rowniez rzad polski zgodnie z art. 36 § 1 Konwencji do ustosunkowania sie, czy
    zechce on byc rpwniez strona w sprawie i brac udzial w posiedzeniach Trybunalu.

    Starsi uczestnicy grup dyskusyjnych pamietaja moje perypetie w tej materii z
    wladzami polskimi, ktore na moje skargi do Ambasady RP, Ministerstwa Spraw
    Zagranicznych (Zyd Geremek) i premiera Buzka byly bezczynne i odgrywaly role
    adwokata Niemiec w tej sprawie (Junosza-Kisielewski z MSZ). Bezczynnosc Zydow
    i Niemcow rzadzacych Polska na moje skargi na dyskryminowanie obywateli
    polskich i ich rodzin zamieszkalych w Niemczech miala miejsce od 1995 roku
    (rzady SLD, AWS, SLD czyli wszystkich opcji w parlamencie).

    Zainteresowany jestem, czy zydokomuna rzadzaca Polska zechce obecnie zbic na
    moim tylku kapital?
    Chodzi o oszustwo socjalne, w wyniku ktorego Niemcy zaoszczedzili na dzieciach
    polskich miliardy Euro i kosztem zdrowego rozwoju dzieci odbudowywali byla DDR.

    W krotkim czasie mozna sie spodziewac teraz terminu rozprawy w Strasburgu.

    Pozdrawiam serdecznie
    Jedyny obronca Praw Obywatelskich w Niemczech

    boukun