  • 31. Data: 2012-09-06 21:59:11
    Temat: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: <1...@2...invalid>

    Irokez w <news:5048febf$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Fotę pudełka znalazłem na aledrogo i przynajmniej z jednej strony nie pisze
    > nic o annexie i jest wlepka faktycznie że "idealny..."

    Czy ja mam jakieś zwidy?

    <http://www.wasserman.pl/userdata/gfx/62365f65ebb98b
    afbcb29f012338d986.jpg>

    Link z aukcji allegro...

    I jak byk stoi Annex A, o czym autor wątku przyciśnięty napisał zresztą

    --
    'Tom N'

  • 32. Data: 2012-09-06 22:14:40
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-06 21:55, cyklista pisze:

    > Dokładnie tak!
    > Podobnie jak to kiedyś było z pewnym modelem samochodu: Mogłeś
    > otrzymać samochód w dowolnym wybranym przez siebie kolorze, pod
    > warunkiem że wybrałeś kolor czarny.

    Szalejesz - Twój dostawca konkretnie wskazuje ANEX ... kupiłeś
    coś z innym anexem i sapiesz. Są urządzenia ("przejściówki")
    którymi można wprowadzić sygnał do tego routera i wówczas spełni
    on swoje zadanie - rozprowadzi sygnał dialogu.

    Sorry, ale kupując router do ADSLa *trzeba sprawdzić* jakim
    anexem "leci".

    Sam kupowałem routera do neostraty, wybór padł na jakiegoś
    fritza, ale zanim kliknąłem przycisk WYŚLIJ PRZELEW byłem
    pierdyliard razy przekonany jaki anex pcha mój dostawca, i jaki
    anex obsługuje sprzęt kupowany.

    Głupich nie sieją.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 33. Data: 2012-09-06 22:17:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-06 21:59, 1...@2...invalid pisze:

> [...]
    afbcb29f012338d986.jpg>
    > Link z aukcji allegro...
    > I jak byk stoi Annex A, o czym autor wątku przyciśnięty napisał zresztą

    Nieee no ... w tej sytuacji w ogóle nie polemizuję. Na pudle
    widać zapis o anexie.

    To już w ogóle bez komentarza.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 34. Data: 2012-09-06 23:11:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cyklista wrote:
    > Urządzenie to Pentagram Cerberus P6343
    > Jak już pisałem próbowałem skontaktować się z ich pomocą techniczną, ale
    > po 1,5 godz. naciskania na klawisz "redial" dałem za wygraną.
    > Albo zajęte, albo nikt nie odpowiada.

    Ale co ci pomoc techniczna moze pomóc? Magicznie sprawią, że A stanie sie B?

    > W międzyczasie (po założeniu tego wątku) rozmawiałem ze sprzedawcą.
    > Obiecał przesłać jutro ofertę wymiany na inny model ze zwrotem i
    > wysyłką na jego koszt. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

    jak ci nie wyjdzie, to mu to po prostu odeślij jako odstapienie od umowy.

  • 35. Data: 2012-09-06 23:20:29
    Temat: Re: b dna informacja na opakowaniu urz dzenia.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A co to zmienia?

    Można na nim dochodzić również roszczenia. Z tym, ze to oczywiście
    teoretycznie, bo w tym wypadku łatwiej od sprzedawcy.

  • 36. Data: 2012-09-06 23:56:31
    Od: "ww" <w...@o...pl>

> [...]
    > sygnał dialogu.
    >
    > Sorry, ale kupując router do ADSLa *trzeba sprawdzić* jakim anexem "leci".

    Pytanie o jakiś aneks kuchenny to na pewno dla przeciętnego
    użytkownika kurewsko oczywista sprawa. Zwłaszcza, że nawet
    większość sprzedawców zapytana o działanie danego urządzenia
    w sieci dialog pewnie bez wahania odpowiedziałaby: "oczywiście
    prosze pana, nawet tu producent zaznaczył - działa w sieci
    dialog".

  • 37. Data: 2012-09-07 00:00:31
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    afbcb29f012338d986.jpg>

    > Nieee no ... w tej sytuacji w ogóle nie polemizuję. Na pudle widać zapis o
    > anexie.

    Oraz o 78 fajnie nazywających się technologiach które sprawią, że twoje
    ubrania będą
    miekkie a kolory jak nowe. No i oczywiście o tym, że działa w sieci dialog.

  • 38. Data: 2012-09-07 00:04:44
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    > Nie było niezgodności.
    > Dla niewtajemniczonych - gniazdo RJ-11 to (Annex A) a RJ-45 to
    > (Annex B) zamiast normalnego routera kupił taki do neostrady
    > i pokrewnych. A to że u niego dostawca dostarcza sygnał
    > skrętką "sieciową" nie oznacza że gdzie indziej ten sam
    > dostawca nie dostarcza skrętką "telefoniczną".

    Nie ma to jak sprowadzić różnice pomiędzy linią cyfrową
    i anologową do kwestii wielkości gniazdka a potem napisać, że
    router z modemem adsl jest "nienormalny".

  • 39. Data: 2012-09-07 00:22:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-06 23:56, ww pisze:

    > Pytanie o jakiś aneks kuchenny to na pewno dla przeciętnego

    Dobrze porównałeś. Skoro jesteś specem - Ty mi powiedz - po ki
    huj 99 % polaków uznaje się za speców w
    medycynie/hydraulice/prawie/mechanice ???

    Co poczniesz, że idiota jest idiotą ?

    Miast zapytać kogoś mądrzejszego: "Jaki router kupić" ... pędzi
    w te pędy do ceneo, sortuje po cenie i potem trzepie konia na
    psp, że OSZUKAŁA MNIE BANDA POLSKICH DECYDENTÓW ...

    Znajomy powiedział mi, że auto mi muli bo ewidentnie mam hujowe
    przewody przelewowe ... no to poszedłem szukać ich w sklepie ze
    zlewami ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 40. Data: 2012-09-07 00:26:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-07 00:00, ww pisze:

    > Oraz o 78 fajnie nazywających się technologiach które sprawią, że twoje
    > ubrania będą
    > miekkie a kolory jak nowe. No i oczywiście o tym, że działa w sieci dialog.

    Nie poradzę, że jesteś imbecylem i uznajesz się za znawcę we
    wszystkim. Czasy mamy takie, że trzeba pytać się mądrzejszych.
    Inaczej za głupotę swoją się płaci.

    W tym przypadku dla średnio rozgarniętej ameby przekaz jest
    jasny - ANNEX A na routerze ... a dialog ma ANNEX B.

    Ja nie mam pojęcia co to są te annexy - poważnie ... ale kupując
    router (wspomnianego fritza) zapytałem znajomego informatyka czy
    TEN co se wybrałem będzie dobry ... a on do mnie : pojebało cie
    gil, to jest annex a a to b ... to nie będzie działać ...

    Mógłbym przytoczyć wiele takich historii - ale jaki to sens ma ?
    CYKLISTA zaniżył noty cyklistów w usenecie i nic nie zrobisz ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90