  • 371. Data: 2022-01-20 12:47:07
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:
> [...]
    40,1,omikron-czy-faktycznie-potrzebna-nam-nowa-wersj
    a-szczepionki.read

    > Przeczytaj, to się dowiesz co twierdzi.
    > [...]

    Gówno twierdzi bo zaledwie "snuje przypuszczenia i zadaje pytania".
    Czy może tego nie doczytałeś?

    Jak jedna kongresmenka przypuściła że doniesienia (bez weryfikacji)
    o zabójczości szczepionek są prawdzie to ją z twittera wywalili.
    Wiec wal po nazwiskach "przypuszczających" albo wal się na drzewo.

    --
    A. Filip

  • 372. Data: 2022-01-20 12:47:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 20 Jan 2022 11:25:36 +0100, J.F napisał(a):

    > Nie mowie ze sa szkodliwe, tylko, ze są niezbadane.

    Ile szczepionek w życiu badałeś?
    Znasz procedury z tym związane?
    Jakie badania zostały pominięte lub zaniedbane?
    Powiadomiłeś Europejską Agencję Leków, że wydała pozytywną rekomendację dla
    "niezbadanej" szczepionki? Cos odpowiedzieli?

    > A zagwarantujesz, ze nie ?

    Nie znamy długofalowych skutków kowida, nawet bezobjawowego. Dasz głowę i
    portfel, że nieszczepionym za 50 nie wypadną zęby?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 373. Data: 2022-01-20 12:56:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    >
    > Nie znamy długofalowych skutków kowida, nawet bezobjawowego. Dasz głowę i
    > portfel, że nieszczepionym za 50 nie wypadną zęby?

    Ty dasz że zaszczepionym nie wypadną? Od razu podaj ile masz w tym
    portfelu żeby było z góry wiadomo jakby co czy warto cię ciągać po
    sądach.

    Obecna wersja marketingowa to nie jest że szczepionki przed bezobjawowym
    zakażeniem kowidem chronią "nie tak znów za bardzo" ale przed ciężkim to
    pokazowo? Czy ten owczy pęd do przymusu szczepień na kowid nie jest w
    praktyce powodowany "niespecjalną" skutecznością szczepionek w
    powstrzymaniu zakażeń "mało objawowych" i stworzeniu hordy
    zaszczepionych super roznosicieli?

    --
    A. Filip

  • 374. Data: 2022-01-20 12:59:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 20 Jan 2022 11:24:03 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A jak się to koreluje dla Słowacji

    Słowacja wypada jakoś słabo, nawet w porównaniu z nami: 17 459 ofiar przy
    populacji 5,459 mln.
    Polska 103 026 przy populacji 37,95 mln.
    "Na nasze" to się skaluje do 121 371 zgonów na kowid od początku pandemii.
    W grudniu mieli nawet 660 zgonów tygodniowo, czyli na naszą populację to
    się przekłada na 4588 ofiar. U nas max w grudniu to było 3265.

    Poczytaj sobie jakie tam są restrykcje, bo to, oprócz owijania się folią,
    potrafisz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 375. Data: 2022-01-20 13:15:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 20 Jan 2022 12:56:34 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Ty dasz że zaszczepionym nie wypadną? Od razu podaj ile masz w tym
    > portfelu żeby było z góry wiadomo jakby co czy warto cię ciągać po
    > sądach.

    To nie ja pierwszy użyłem tego foliarskiego argumentu.
    Pomęcz Stasia Pytalskiego, co może nieszczepionym zagwarantować głową i
    portfelem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 376. Data: 2022-01-20 17:40:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jan 2022 13:15:28 +0100, Olin wrote:

    > To nie ja pierwszy użyłem tego foliarskiego argumentu.
    > Pomęcz Stasia Pytalskiego, co może nieszczepionym zagwarantować głową i
    > portfelem.

    Ja im moge zagwarantowac, ze obecnie szczepienie nie chroni przed
    zachorowaniem na Covid :-)

    No co - takie statystyki.
    Zresztą spojrz na naszych skoczkow narciaskich.
    Własnie podali, ze Żyła ma wirusa. Trzeci z kadry.

    A przeciez oni wszyscy byli szczepieni.
    Czy nie byli ?

    J.

  • 377. Data: 2022-01-20 17:44:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jan 2022 12:47:22 +0100, Olin wrote:

> [...]
    > Powiadomiłeś Europejską Agencję Leków, że wydała pozytywną rekomendację dla
    > "niezbadanej" szczepionki? Cos odpowiedzieli?

    Az taki glupi to ja nie jestem, zeby nie wiedziec, ze wieloletnich
    skutkow nie da sie zbadac w pare miesiecy.

    > Nie znamy długofalowych skutków kowida, nawet bezobjawowego. Dasz głowę i
    > portfel, że nieszczepionym za 50 nie wypadną zęby?

    Nie dam, bo nie znamy.

    Ale chwilowo wiemy, ze szczepionki nie chronią przed zakazeniem
    kowidem, wiec czy ochronią przed jego dlugofalowymi skutkami?

    J.

  • 378. Data: 2022-01-20 17:46:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jan 2022 12:41:41 +0100, Kviat wrote:

    40,1,omikron-czy-faktycznie-potrzebna-nam-nowa-wersj
    a-szczepionki.read

    > Przeczytaj, to się dowiesz co twierdzi.

    No wlasnie przeczytalem, ale moze błedne wnioski wyciągnąlem.

    > To skąd wiesz, czy się szczepić, czy nie?

    A czy mowie, ze wiem?

    Mialy chronic przed zachorowaniem, nie chronią ... ktos tu klamie :-)

    > Zapytaj swojego fryzjera. On na pewno ci powie, czy mają sens, czy nie i
    > na tej podstawie podejmiesz decyzję.
    > Albo guru szurów Normana Pieniążka, który robił doktorat 50 lat temu i
    > od lat jest na emeryturze.

    Mowisz, ze lepiej pytac lekarzy na garnuszku Pfizera i Moderny?
    :-)

    J.

  • 379. Data: 2022-01-20 18:33:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.01.2022 o 08:21, Kviat pisze:

    > Czyli ty masz rację, a gość się myli?:

    A do czego konkretnie w tym artykule miałbym się odnieść?

    > https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/21511
    40,1,omikron-czy-faktycznie-potrzebna-nam-nowa-wersj
    a-szczepionki.read

    > Nie sądzę.

    Skoro działa, to pewnie pfizer nie wypuści za chwilę nowej wersji. Po co
    miałby to robić, skoro ta działa dobrze? Prawda? ;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 380. Data: 2022-01-20 18:48:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.01.2022 o 11:04, Olin pisze:

    > Tak, to zależy pod wielu czynników (struktury wiekowej populacji, klimatu,
    > sposobu odżywania, czynników genetycznych, stanu służby zdrowia, restrykcji
    > i jeszcze pewnie pierdyliona innych), tyle że zadziwiająco dobrze koreluje
    > się akurat z poziomem zaszczepienia w różnych krajach.

    Oraz równie zadziwiająco od nakładów na służbę zdrowia. Zdajesz siebie
    sprawę, że jakby szczepionki nie działały wcale to zapewne... byłoby
    podobnie?

    > Szczepionki nie dają pełnej gwarancji, że nie zachoruje się

    W zasadzie to nawet nie zmniejszają tej szansy:(

    > i umrze na
    > kowid,

    A tu już pomagają.

    > z czasem liczba przeciwciał zanika, ale znacząco redukują
    > prawdopodobieństwo takich zdarzeń.

    To jest manipulacja - nie "takich zdarzeń", tylko takiego zdarzenia (w
    sensie zgonu. Przed zachorowaniem nie chronią w "znacznym stopniu".

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.