  • 341. Data: 2022-01-18 13:10:12
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 18 Jan 2022 11:33:05 +0100, J.F napisał(a):

    > Dalej - wprowadzisz obowiazkowe szczepienia, a to nic nie daje.
    >
    > Dalej - bedziesz placil koncernom farmaceutycznym, a to nic nie daje.
    >
    > No, przesadzam - chroni przed ciezkim przebiegiem.
    > Troche chroni. Chyba.

    Tak, z tego obrazka od razu widać, że szczepienia nic nie dają; no może
    trochę chronią:
    https://pbs.twimg.com/media/FE4ISdYXsAgqnCn?format=j
    pg&name=small

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 342. Data: 2022-01-18 13:34:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-17-stycznia-2022 o 10:18, Kviat pisze:
    > Jeśli ktoś nie wie, że szczepionka nie produkuje ani DNA, ani RNA w
    > komórce, to nadal nie jest w stanie samodzielnie oszacować, czy się
    > szczepić, czy nie.

    To dlaczego szczepienie na covid jest DOBROWOLNE?

    Zakałapućkałeś się w tym socjalizmie ;-)

  • 343. Data: 2022-01-18 13:34:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-17-stycznia-2022 o 10:12, Kviat pisze:
    > W twoim przypadku nic, bo RNA też nie produkuje.

    Podaj co mam tam wstawić i jak to zmieni sens tego zdania.

  • 344. Data: 2022-01-18 14:04:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jan 2022 13:10:12 +0100, Olin wrote:

    > Tak, z tego obrazka od razu widać, że szczepienia nic nie dają; no może
    > trochę chronią:
    > https://pbs.twimg.com/media/FE4ISdYXsAgqnCn?format=j
    pg&name=small

    Pisalem o zakażaniu/zarażaniu.

    Irlandia - 5 mln obywateli, 93% zaszczepionych,
    i 140 tys zachorowan tygodniowo
    https://covid19.who.int/region/euro/country/ie

    Bulgaria - 7 mln mieszkancow, 29% zaszczepionych,
    40 tys zachorowan tygodniowo.

    smiertelnosc ostatnio - 500 osob/tydzien.
    W Irlandii jednak 83/tydz

    Ale
    Bulgaria: 17 tys ofiar do maja 2021,
    Irlandia: 4.8 tys ofiar do maja 2021.

    Irlandczycy jacys odporniejsi z natury, czy maja lepszą "sluzbe
    zdrowia" ?

    Trzeba jednak przyznac ze od sierpnia 2021 narastala w Bulgarii fala
    zgonow, z kulminacja 1280/tydz w listopadzie.
    W Irlandii ledwo zauwazalna.

    Skutek zaszczepienia, czy naplywu turystow?

    Tym niemniej ... skoro to wplywa na ryzyko smierci, a nie zarazliwosc
    choroby, to po co przymusowe szczepienia?
    Kto chce, niech sie szczepi, kto nie chce - niech sie nie szczepi :-)

    Ale masz tez inne przyklady w tabeli
    Rumunia - 20mln mieszkancow, 43% zaszczepionych,
    obecnie 50 tys zachorowan/tydzien i 218 zgonow.

    Ale ich zdziesiatkowalo w listopadzie, gdzie bylo 3000 ofiar/tydzien.
    Ciekawe - od tego czasu sie powszechnie zaszczepili, czy przetrwali
    tylko odporniejsi.

    J.

  • 345. Data: 2022-01-18 14:42:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 18 Jan 2022 14:04:41 +0100, J.F napisał(a):

    > Tym niemniej ... skoro to wplywa na ryzyko smierci, a nie zarazliwosc
    > choroby, to po co przymusowe szczepienia?
    > Kto chce, niech sie szczepi, kto nie chce - niech sie nie szczepi :-)

    W sumie masz rację, ale czasy są takie, że umierających się nie zostawia
    samym sobie, tylko leczy. Nie każdy jest tak twardy jak ów ogrodnik z
    Austrii, który wypisał się na własne żądanie i umarł sobie w domu, nie
    obciążając budżetu państwa. Poza tym, chorzy zabierają miejsce w szpitalach
    i czas medyków, który mógłby zostać poświęcony chorym, na przykład, na
    raka.

    Może i zaszczepieni przenoszą wirusa tak samo, ale jakoś poziom szczepień
    koreluje się ze śmiertelnością.
    W tabeli masz choćby:
    Kanada 78.9% zaszczepionych i 447 zgony w ostatnim tygodniu
    Polska 56.7% zaszczepionych i 2548 zgony w ostatnim tygodniu
    a populacja porównywalna.
    A Hiszpania tylko 247 zgonów przy 75% zaszczepionych.

    Choć z drugiej strony Ukraina 31% zaszczepionych i 1036 zgonów, a jest ich
    44 mln, czyli lepiej niż u nas. Lepsza służba zdrowia?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 346. Data: 2022-01-18 15:27:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jan 2022 14:42:16 +0100, Olin wrote:

    > W sumie masz rację, ale czasy są takie, że umierających się nie zostawia
    > samym sobie, tylko leczy.

    Eee tam - na razie nie wymaga to drogich lekow, tylko tlenu i
    respiratora :-)
    No i troche personelu.

> [...]
    > i czas medyków, który mógłby zostać poświęcony chorym, na przykład, na

    A to owszem, ale przeciez mozna niezaszczepionych potraktowac po
    macoszemu ... tak jak chorych na raka :-(

    > Może i zaszczepieni przenoszą wirusa tak samo, ale jakoś poziom szczepień
    > koreluje się ze śmiertelnością.

    Ale juz nie z zachorowaniami.

    > W tabeli masz choćby:
    > Kanada 78.9% zaszczepionych i 447 zgony w ostatnim tygodniu
    > Polska 56.7% zaszczepionych i 2548 zgony w ostatnim tygodniu
    > a populacja porównywalna.

    Ale ... troche te liczby nie pasuja do siebie.
    Nawet jesli spojrzec:
    Kanada: 21% niezaszczepionych, 447 zgony
    Polska: 43% niezaszczepionych, 2548 zgony

    Cos tu jeszcze jest.

    > A Hiszpania tylko 247 zgonów przy 75% zaszczepionych.

    No wlasnie.
    Tylko wiesz - w Hiszpanii do kwietnia 2021 zmarlo 77 tys ludzi,
    w Polsce 55 tys.

    ten kwiecien to przyjalem bo w Hiszpanii wlasnie sie konczyla kolejna
    fala, a szczepien chyba bylo jeszcze niewiele.
    Ale w Polsce sie ta fala przedluzyla troche i trudno powiedziec -
    pozniej sie skonczyla, bo sie pozniej zaczela, czy szczepionka
    pomogla. Ale akurat wtedy sie szczepilismy na maksa, zadne szczepionki
    sie nie marnowaly - do wyszukania, czy Hiszpania miala wieksze
    dostawy.

    Poza tym ogolny przebieg epidemii byl obu krajach calkiem inny -
    oni mieli swoja hekatombe rok wczesniej. Poza tym klimat inny,
    lockdowny itp.

    > Choć z drugiej strony Ukraina 31% zaszczepionych i 1036 zgonów, a jest ich
    > 44 mln, czyli lepiej niż u nas. Lepsza służba zdrowia?

    Albo gorsze testowanie. Albo inne kwalifikowanie.

    ale u nich doszlo do 4600/tydzien, a u nas tylko 3265 ...
    i nie spada tak wyraznie

    https://covid19.who.int/region/euro/country/ua

    J.

  • 347. Data: 2022-01-18 15:28:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.01.2022 o 13:34, _Master_ pisze:

    > Podaj co mam tam wstawić

    Ile płacisz?
    Wiesz jak dużo teraz kosztuje wyszukiwanie w google? I ta inflacja...

    > i jak to zmieni sens tego zdania.

    Całkowicie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 348. Data: 2022-01-18 16:33:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jesteś przekonywujący jak Kopaczowa po wizycie w Smoleńsku ;-)

    "Na podstawie mRNA w komórce gospodarza syntetyzowane jest białko S
    (kolca) SARS-CoV-2"

    Dalej myślisz że to zmienia sens tego zdania?

    _SYNTETYZOWANE JEST_

    Myślisz że ciemny lud mniej się boi syntetyzowanego białka niż
    wstrzykiwanego mRNA?

  • 349. Data: 2022-01-18 16:53:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.01.2022 o 16:33, _Master_ pisze:
    > Jesteś przekonywujący jak Kopaczowa po wizycie w Smoleńsku ;-)
    >
    > "Na podstawie mRNA w komórce gospodarza syntetyzowane jest białko S
    > (kolca) SARS-CoV-2"
    >
    > Dalej myślisz że to zmienia sens tego zdania?

    Tak.
    Nadal nie produkuje ani DNA, ani RNA. Nic się nie zmieniło.

    > _SYNTETYZOWANE JEST_

    > Myślisz że ciemny lud mniej się boi syntetyzowanego białka niż
    > wstrzykiwanego mRNA?

    Nie sądzę, że mniej.
    Mam nawet dowód. Ty się boisz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 350. Data: 2022-01-18 18:34:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2022 o 10:19, Kviat pisze:

    > Wyluzuj z osobistymi wycieczkami i będzie dobrze. No a przynajmniej lepiej.
    > Chyba nie chcesz żebym ci odszukał, kto zaczął :P

    A szukaj. Tylko się nie zdziw jak znajdę wcześniejszego posta od ciebie;P

    > Proszę.
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/CWwTWmVGS
    Ro/m/XjT5Tz1AEgAJ

    > I proszę skończmy już z tym.

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/CWwTWmVGS
    Ro/m/pxzCPGhdEgAJ

    Trzeci i czwatry akapit (bez nagłówka). Masz rację - skończmy z tym;)

    > Ta różna skuteczność odnosi się do różnych wariantów.
    > Niech nawet na omicron ma skuteczność 0%. I co z tego?

    To że nie działa na obecnie dominujący szczep.

    > Czy jak się pojawia nowy wariant, to poprzednie magicznie znikają w
    > ciągu sekundy równocześnie na całym świecie, czy równocześnie w całym
    > jakimś kraju?

    Nie, ale te sekundy już minęły, albo miną za chwilę.

    > Czy to przekreśla wyniki badań dla poprzednich wariantów?

    Nie, tylko czynie je aktualnie bezużytecznymi albo o minimalnej
    użyteczności w zakresie zapobiegania zakażeniom i transmisji. Tyle i aż
    tyle,

    > Pojawienie się nowego, bardziej odpornego wariantu nijak nie przekreśla
    > konieczności szczepień.

    W zasadzie przekreśla w zakresie rozprzestrzeniania epidemii. Przydają
    się jeszcze jako tako w zakresie zwalczania jej skutków. Też zapewne do
    czasu.

    > No. To tak jak ze szczepionką na covid.

    0-96% to żadna wiedza. Co byś powiedział o przyrządzie pomiarowym o
    takiej dokładności (96) - że nie działa:P

    > No. To tak jak ze szczepionką na covid.
    > Badania pokazują konkretną skuteczność.

    Tak - a konkretnie to jaką?

    > Czyli co? Sfałszowane badania? Odważysz się je podważyć?

    Nie - badania były pewnie trochę naciągane (bo jednak prowadzone w celu
    potwierdzenia skuteczności a nie zaprzeczenia) ale nie zbyt mocno.
    Zapewne było na poziomie 90%. Wszystko co się odbyło potem było
    manipulacją powołującą się na atrybut "naukowości". Nauka tej narracji
    nie zaprzeczała i aktywnie ją wspierała.

    > Czy może jednak miała (i nadal ma) na wcześniejsze odmiany?

    Tylko tych odmian już praktycznie nie ma:P

    > Gdyby nagle zniknęły wszystkie inne warianty na które jest (mniej lub
    > bardziej) skuteczna, to może miałbyś rację.

    Ststystycznie... stały się nieistotne. Więc jest skuteczna przeciw
    generanie niegroźnemu już zagrożeniu.

    > Szczepionka BCG ma ok.26% skuteczności na trąd.
    > Musisz jechać w rejony, gdzie występuje trąd.
    > Szczepisz się? Czy jednak nie, bo szczepionka jest nieskuteczna?

    Szczepie się nawet na covida, tylko nie mam od tego klapek na oczach.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.