  • 11. Data: 2009-10-07 20:58:20
    Temat: Re: bezprawne użycie zrzutu strony internetowej
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > dzięki za wątek nt.
    > zapytam więc, jaką kwotę można żądać? Nie chce mi się wierzyć, że sąd
    > zasądzi mi 50.000zł. Jak to oszacować?

    Bo nie zasądzi. Grzywna to nie świadczenie odszkodowawcze na twoją rzecz
    tylko dolegliwość karna którą pobierze skarb państwa. Roszczeń
    odszkodowawczych możesz dochodzić w procesie cywilnym

  • 12. Data: 2009-10-07 21:23:55
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisał:

    > Chociażby tyle, ile się zwyczajowo bierze za graficzn projekt takiego
    > serwisu.

    plus jakaś kara (bo za cenę projektu to się go kupuje a nie kradnie:O), plus
    jakieś odszkodowanie za straty moralne i inne, tylko teraz pytanie jakie to
    mogą być kwoty?:O)

  • 13. Data: 2009-10-07 23:43:13
    Od: dEXTER <d...@g...pl>

    BK pisze:
    > Domagac sie mozesz wielu rzeczy. Pytanie czy tworzac strone www dla
    > firmy X przypadkiem nie przeniosles na ta firme majatkowych praw
    > autoskich do tego projektu. Bo to moze miec pewne znaczenie dla
    > sprawy.

    Gdyby to była obca osoba... to znajomi i nie podpisywałem z nimi umowy.
    Co nie zmienia faktu, że tak ja i oni mogą potwierdzić kto robił projekt.

    R.

  • 14. Data: 2009-10-08 06:48:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 07 Oct 2009 22:09:15 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Chociażby tyle, ile się zwyczajowo bierze za graficzn projekt takiego
    > serwisu.

    Zaraz, zaraz: sprawca pokazuje zrzut czegoś mówiąc, że to jego? Nie
    próbuje komuś sprzedać tego projektu?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd