    From: "minni" <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: art. 52 pkt 1 i 2 KP - proszę o pomoc
    Date: Thu, 5 Dec 2002 12:09:50 +0100

    Dostałam dziś list, w którym rozwiązano ze mną umowę o pracę niby z powodu
    ciężkiego naruszenia podstawowych obowiązków pracowniczych i popełnienia
    przestępstwa, które uniemożliwia dalsze zatrudnianie.
    W ramach moich obowiązków mieści się prwadzenie kasy. Jestem na zwolnieniu
    lekarskim (od prawie dwóch miesięcy) i w tym czasie odebrano ode mnie klucze
    od kasetki. Po tygodniu otrzymałam list, w którym napisano, że brakuje 15
    tysięcy złotych !!!!
    Oskarżono mnie (przez telefon), że je ukradłam. Nigdy nie podpisywałam
    odpowiedzialności za kasę (bo kasetka była kiepsko, żeby nie mówić niemal
    wcale niezabezpieczona) a klucze przekazałam wg życzeń przez męża i bez
    podpisywania jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego ten fakt. Nie wzięłam
    tych pieniędzy i nie mam ochoty odpowiadać za czyjeś sprawki. Co powinnam
    teraz zrobić?
    minni