  • 1. Data: 2007-11-05 20:40:10
    Temat: archiwum gg a rozwod
    Od: Lukasz <l...@p...onet.pl>

    Hej grzecznosciowo przekazuje na grupe od kolezanki :
    "Witam . Prosze o pomoc w nietypowej sprawie. Postanowilam wziasc rozwód
    z męzem od tego momentu(marzec tego roku ) poznalam kogos . Nasza
    znajomosc toczy glownie na gg czasami sie spotykamy pozew o rozwod
    został zlozony w maju . We wrzesniu tego roku mąż wykradl mi razem z
    dyskiem archiwum rozmow na gg . Archiwum bylo kasowane i zabezpieczone
    haslem jednak mezowi udalo sie odzyskac czesc rozmow gdzie sa dowody na
    to ze spotykalam sie z przyjacielem . czy maz moze uzyc tego jako dowodu
    w sadzie ? prosze napisac czy jest to wiarygodne i czy mogę podwazyc
    wiarygodnosc tego . Skoro mogl zlamac haslo i dostac sie do archiwum
    mogl także takie rozmowy prowadzic . Prosze o porade jak wybrnąc z tej
    sytuacji . Czy takie dzialanie kwalifikuje sie jako naruszenie dobr
    osobistych i uzyskanie informacji w sposob nielegalny ?W prokuraturze
    toczy sie także postępowanie w sprawie o gwalt i maz szuka na mnie "hakow"
    pozdrawiam Yaga
    w imieniu znajomej prosze o pomoc

  • 2. Data: 2007-11-05 21:13:31
    Temat: Re: archiwum gg a rozwod
    Od: "Nicole" <e...@b...pl>

    Nie moze, to naruszenie dóbr osobistych. Musialabys uprzednio wyrazic na to
    zgode. Jak masz jakies dowody w postaci np. jego sms idz na policje i zglos
    to, ze wlamal Ci sie na gg.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-11-05 21:24:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Lukasz pisze:

    > prosze napisac czy jest to wiarygodne i czy mogę podwazyc
    > wiarygodnosc tego .

    Przecież to prawda (z tym spotkaniami z przyjacielem), a więc w czym
    problem :) ?
    Prawda czyni wolnym.
    Zresztą w trakcie procesu strona ma obowiązek mówić prawdę a więc
    powinna na pytanie męża przyznać to w czasie procesu.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 4. Data: 2007-11-05 21:28:28
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > Nie moze, to naruszenie dóbr osobistych. Musialabys uprzednio wyrazic na
    > zgode. Jak masz jakies dowody w postaci np. jego sms idz na policje i
    > zglos
    > to, ze wlamal Ci sie na gg.

    Nie gadaj glupot.
    Czy sad uzna to za wiarygodny dowod czy nie zalezy tylko od sadu a raczej
    uzna jako wiarygodny dowod a to w jaki sposob wszedl w posiadanie tego to
    juz inna bajka.

  • 5. Data: 2007-11-05 21:31:38
    Od: Lukasz <l...@p...onet.pl>

    > Czy sad uzna to za wiarygodny dowod czy nie zalezy tylko od sadu a raczej
    > uzna jako wiarygodny dowod a to w jaki sposob wszedl w posiadanie tego to
    > juz inna bajka.

    No wlasnie , czy to wiarygodny dowod ? przeciez mozna takie archiwum
    spreparowac majac haslo
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-11-05 22:06:24
    Od: truskawa <p...@v...pl>

    Nie rozumiem czym sie znajoma martwi. Przeciez to ona chce sie
    rozwiesc, a ten material dowodowy powinien ten rozwod przyspieszyc.
    Kolejna co sie boi o kasiorke??... Ech te baby...
    Truskawa

  • 7. Data: 2007-11-05 22:11:57
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > wiarygodnosc tego . Skoro mogl zlamac haslo i dostac sie do archiwum
    > mogl także takie rozmowy prowadzic . Prosze o porade jak wybrnąc z tej

    On wcale nie musiał łamać hasła ponieważ ono jest zapisane w postaci
    jawnej w tym pliku.

    A to ze bylas na tyle naiwna, ze masz archiwum oraz hasło w profilu, to
    juz za to sie płaci. Powodzenia z nastepnym partnerem ...

    A jesli spotykasz sie z kims podczas trwania małzenstwa to moze to byc
    powod do uznania cię za winną rozpadu małzenstwa. Zapewne po to było mu
    to archiwum ...

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 8. Data: 2007-11-05 22:19:03
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > osobistych i uzyskanie informacji w sposob nielegalny ?W prokuraturze
    > toczy sie także postępowanie w sprawie o gwalt i maz szuka na mnie "hakow"

    Zaraz, ale jeśli te rozmowy były prawdziwe, to dlaczego są uważane za
    "haki"?

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 9. Data: 2007-11-05 23:23:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lukasz wrote:

> [...]
    > haslem jednak mezowi udalo sie odzyskac czesc rozmow gdzie sa dowody na
    > to ze spotykalam sie z przyjacielem . czy maz moze uzyc tego jako dowodu

    Owszem. A potem od razu zostać oskarżony o kradzież i złamanie
    zabezpieczeń elektronicznych w zelu uzyskania informacji dla niego nie
    przeznaczonej.

> [...]
    > wiarygodnosc tego . Skoro mogl zlamac haslo i dostac sie do archiwum
    > mogl także takie rozmowy prowadzic . Prosze o porade jak wybrnąc z tej

    Zeznawać prawdę. Jak takie rozmowy były - potwierdzić.

  • 10. Data: 2007-11-05 23:35:36
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > No wlasnie , czy to wiarygodny dowod ? przeciez mozna takie archiwum
    > spreparowac majac haslo

    Archiwum mozna spreparowac nie majac hasla. Mozna je takze odczytac
    na dowolnym komputerze wyposazonym w GG, nie logujac sie na konto
    posiadacza. Wystarczy nadgrac plik archive(s).dat

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com