    From: "pawelo" <p...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: allegro reklamacja
    Date: Tue, 20 Jun 2006 21:31:46 +0200

    Witam
    wylicytowalem-wygralem dysk twardy do laptopa,przelalem pieniazki na konto
    za towar.Wg opisu byl w pelni sprawny, testowany itp.(dysk uzywany)..Firma
    ktora zajmuje sie sprzedazą uzywanych czesci do komputerów zapakowala go
    dosyc solidnie(wykluczam uszkodzenie przez listonosza).Zostal wyslany
    standardową paczką priorytet przez Poczte Polską.Odebralem paczuszke
    zaistalowalem w/w urządzenie w komputerze.Jak sie okazuje jego dzialanie nie
    jest odzwierciedleniem opisu(dla wtajemniczonych dysk przy 40% formatowania
    wykrywa blędy i probuje je naprawic , po godzinie stwierdzilem ze nie
    naprawi i wyl)..Zadzownilem do firmy. przedstawilem problem.Kazali mi go
    przyslac do ekspertyzy i Tak zrobilem.Po kilku dniach otrzymalem maila od
    portalu Allegro ze firma x rząda zwrotu wartosci prowizji od nich za
    sprzedaz poniewaz dysk do nich wrocil w ramach reklamacji.I w takim
    przypadku allegro chce mnie obciazyc tym kosztem, ktore chce sprzedawca.
    Jestem podwojnie pokrzywdzony.Zapalacilem za dysk 80zł , wysylka 5zł i
    jeszcze chcą zebym zaplacil prowizje. Malo tego firma x ma wyl. telefony i
    nie mozna sie z nimi skontaktowac,a dysk za ktory zaplacilem jest u nich.

    Wiem ze to nie są duze koszta,ale sumienie nie pozwala mi zostawic tej
    sprawy i proszę o pomoc prawną co moge w takim przypadku zrobic lub gdzie
    sie udac by to zglosic, aby odzyskac albo sprawny dysk albo utracone
    pieniadze.Dodam ze nie dostalem zadego paragonu ani faktury.Mam jedynie
    zdjecia urządzenia i adres firmy.

    pozdrwiam
    pawelo