eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoallegro reklamacja › Re: allegro reklamacja
  • Data: 2006-06-21 07:40:19
    Temat: Re: allegro reklamacja
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    pawelo napisał(a):
    > Witam
    > wylicytowalem-wygralem dysk twardy do laptopa,przelalem pieniazki na konto
    > za towar.Wg opisu byl w pelni sprawny, testowany itp.(dysk uzywany)..Firma
    > ktora zajmuje sie sprzedazą uzywanych czesci do komputerów zapakowala go
    > dosyc solidnie(wykluczam uszkodzenie przez listonosza).Zostal wyslany
    > standardową paczką priorytet przez Poczte Polską.Odebralem paczuszke
    > zaistalowalem w/w urządzenie w komputerze.Jak sie okazuje jego dzialanie nie
    > jest odzwierciedleniem opisu(dla wtajemniczonych dysk przy 40% formatowania
    > wykrywa blędy i probuje je naprawic , po godzinie stwierdzilem ze nie
    > naprawi i wyl)..Zadzownilem do firmy. przedstawilem problem.Kazali mi go
    > przyslac do ekspertyzy i Tak zrobilem.Po kilku dniach otrzymalem maila od
    > portalu Allegro ze firma x rząda zwrotu wartosci prowizji od nich za
    > sprzedaz poniewaz dysk do nich wrocil w ramach reklamacji.I w takim
    > przypadku allegro chce mnie obciazyc tym kosztem, ktore chce sprzedawca.
    > Jestem podwojnie pokrzywdzony.Zapalacilem za dysk 80zł , wysylka 5zł i
    > jeszcze chcą zebym zaplacil prowizje. Malo tego firma x ma wyl. telefony i
    > nie mozna sie z nimi skontaktowac,a dysk za ktory zaplacilem jest u nich.
    >
    > Wiem ze to nie są duze koszta,ale sumienie nie pozwala mi zostawic tej
    > sprawy i proszę o pomoc prawną co moge w takim przypadku zrobic lub gdzie
    > sie udac by to zglosic, aby odzyskac albo sprawny dysk albo utracone
    > pieniadze.Dodam ze nie dostalem zadego paragonu ani faktury.Mam jedynie
    > zdjecia urządzenia i adres firmy.
    >
    > pozdrwiam
    > pawelo
    >
    >
    Trochę bijesz pianę, miałem podobną sytuację, jednakże całe szczęście za
    pobraniem, więc o zwrotach nie byyło mowy, ale sprzedający dostał partię
    w połowie uszkodzoną (tak sie tłumaczył) i towaru nie miał dla mnie,
    chciał zwrot prowizji, rówineż dostałem takiego maila, jednak, odpisałem
    do allegro, że nie będe płacił za tę aukcję, ale najpierw dokładnie
    przeczytaj 3 razy treść tego listu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1