  • Data: 2006-06-20 19:49:42
    Temat: Re: allegro reklamacja
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem podwojnie pokrzywdzony.Zapalacilem za dysk 80zł , wysylka 5zł i
    > jeszcze chcą zebym zaplacil prowizje. Malo tego firma x ma wyl. telefony i
    > nie mozna sie z nimi skontaktowac,a dysk za ktory zaplacilem jest u nich.

    Ja bym odpowiedzial, ze kwestie gwarancji i rekojmi nie sa objete warunkami
    sprzedazy Allegro, sa to czynnosci POSPRZEDAZOWE i prowizja nic do tego nie
    ma. Dodatkowo napisz, ze masz watpliwosci co do uczciwosci firmy, ktora
    przyjela od Ciebie dysk do reklamacji, gdyz kontakt z nimi po prostu sie
    urwal.

    Pozdrawiam,

    Tiger