  • Data: 2011-11-22 10:57:58
    Temat: allegro, brak chęci współpracy
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wystawiony został pozytywny komentarz nie temu użytkownikowi co trzeba.
    Pomyłka została dostrzeżona w ciągu 3 minut. Został wysłany e-mail do
    allegro z prośbą o usunięcie. Punkt 11.6b regulaminu wskazuje, że można:

    b) komentarz został omyłkowo wystawiony niewłaściwemu Użytkownikowi lub
    do niewłaściwej transakcji, jeśli jego treść jednoznacznie wskazuje na
    pomyłkę,

    Odpowiedź od allegro, że nie zostanie usunięty bo treść komentarza nie
    wskazuje na pomyłkę, w związku z tym nie można go usunąć.

    Ja wiem, że on jest pomyłkowy bo transakcja nie została jeszcze
    sfinalizowana. Jak mam im to udowodnić? O co w ogóle chodzi, że nie chcą
    go usunąć? Czy nieprawda umieszczona omyłkowo jest na rękę Allegro a
    natychmiastowa chęć sprostowania omyłki to dla nich za mało?

    Wojtek