  • 41. Data: 2008-01-18 16:22:29
    Temat: Re: alkomat w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:87bq7jyvb2@jon.fsf.hobby-site.com Andrzej Adam Filip
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    > No to opisz "własnymi słowami" to do czego ma prawo policja
    Nie trzeba i nie ma sensu opisywać własnymi słowami.
    Wystarczający opis jest w odpowiednich aktach prawnych, o których jak widać
    nie masz zielonego pojęcia.
    To po co w ogóle piszesz?

    > zamiast czepiać się słówek
    On się nie czepia słówek.
    On neguje bzdury, które napisałeś.
    Postaraj się sprostać wymogowi nadawania swoim wypowiedziom przecyzyjnej i
    jasnej formy oraz rzetelnej treści.

    > bo ci jeszcze ktoś uwierzy :-)
    Gorzej jakby tobie uwierzył.

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2008-01-18 16:44:31
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> writes:

> [...]
    > Postaraj się sprostać wymogowi nadawania swoim wypowiedziom
    > przecyzyjnej i jasnej formy oraz rzetelnej treści.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zatrzymanie_(prawo)
    <cytat>
    Zatrzymanie - środek przymusu w postaci pozbawienia wolności, jaki ma
    prawo zastosować policja lub inne uprawnione organy ścigania
    (Centralne Biuro Antykorupcyjne Centralne Biuro Śledcze Straż
    Graniczna Żandarmeria Wojskowa i inne) w stosunku do osoby
    podejrzanej, jeżeli istnieje uzasadnione przypuszczenie, że
    popełniła ona przestępstwo i jednocześnie zachodzi obawa, iż się
    ukryje lub zatrze ślady przestępstwa. Zgodnie z Konstytucją RP i
    kodeksem postępowania karnego, zatrzymany powinien być niezwłocznie i
    w zrozumiały dla niego sposób poinformowany o przyczynach
    zatrzymania, z którego należy sporządzić protokół. Zatrzymany
    powinien być zwolniony niezwłocznie po ustaniu przyczyn zatrzymania,
    po maksymalnie 48 godzinach.
    [...]
    Podstawy prawne [edytuj]
    Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego.
    Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji.
    Ustawa z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
    Ustawa z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej
    </cytat>

    Niektórzy policjanci i "podobni" *mają* bujną wyobraźnie.
    Dopóki sądy nie będą za bezzasadne zatrzymanie przez policje walić
    *DUŻYCH* kar policji to będzie to nagminnie nadużywane.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Wyjcie! Poczujecie się młodsi o miliony lat.

  • 43. Data: 2008-01-18 16:50:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:87ejcfxevk@donald.fsf.hobby-site.com Andrzej Adam Filip
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    [cut]
    Nie pamiętasz czy nie chcesz pamiętać bzdury którą napisałeś?
    Przypomnę z:
    <cit>
    Policja ma prawo aresztować na 48 godzin.
    </cit>
    Może daj już spokój, co?

    --
    Jotte

  • 44. Data: 2008-01-18 17:16:17
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

> [...]

    > Przypomnę z:
    > <cit>
    > Policja ma prawo aresztować na 48 godzin.

    Czy ty masz (*dalej*?) kłopoty ze zrozumieniem?
    Praktycznie każdemu da się "dorobić" podejrzenie o przestępstwo.

    A ten wątek jest o tym że z prawa pracodawcy do "przymuszenia"
    pracownika do badania alkomatem jeśli "sprawia wrażenie na będącecego
    pod wpływem alkocholu" [pod groźbą domniemania winy] nie wynika prawo do
    badania pracowników "jak leci" alkomatem gdy takiego wrażenia nie sprawiają.

    Jeśli nie zrozumiałeś mojej analogi "ad absurdum" to teraz właśnie
    negujesz również prawo do testowania pracowników alkomatem "jak leci"
    jak się akurat pracodawcy danego dnia spodoba. Dziękuje ci za wsparcie
    mojego poglądu :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Silne państwa dążą do zaboru cudzych ziem, słabe zajęte są tylko obroną.

  • 45. Data: 2008-01-18 17:32:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kultura wymaga cierpliwości. Osobnicy "niewystarczająco lotni" do
    > zrozumienia różnicy między "wymuszeniem" badania alkomatem na jednym
    > pracowniku "mogącym wyglądać na pijanego" (pod groźbą domniemania winy
    > czyli uznania za pijanego) a badaniem wszystkich pracowników jak leci
    > nie zasługują na cierpliwość.

    Zrób sobie tak z miesiąc urlopu od komputera. Po miesiącu zmień nick i wróć.
    Może zapomną żeś cham;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 46. Data: 2008-01-18 17:35:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Zrób sobie tak z miesiąc urlopu od komputera. Po miesiącu zmień nick i
    > wróć. Może zapomną żeś cham;))

    Charakteru przecież nie zmieni ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 47. Data: 2008-01-18 17:38:11
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > O przepraszam, błędnie się podpiąłem.
    > Ale i ty nie masz, oczywiście, racji.

    oczywiscie ze mam racje, jezeli nie wierzysz to sproboj np nie podac Policji
    danych oosobowych podczas legitymowania uparcie twierdzac ze nie pamietasz,
    jak sobie wyobrazasz w jaki sposób oni to wyjasnia? a moze jezeli im nie
    powiesz jak sie nazywasz i nie masz dokumentów itd. to cie puszcza ?
    gratuluje koncepcji u Policjanta odrazu wlancza sie myslenie; ma cos do
    ukrycia?, moze poszukiwany? itd trzeba wyjasnic!!!! i do paki na 24 lub max
    48!!!

    na 48 godzz kazdego moga zatrzymac i oczywiscie wyjasnic przyczyne
    zatrzymania a uwierz przyczyn moze byc tysiace i zalezy to tylko i
    wyloncznie od wyobrazni Policjantów
    zawsze przeciez mozesz byc tez podobny do osoby poszukiwanej i zapewniam cie
    jak spojzysz na katalog fotek osob poszukiwanych napewno do kogos bedziesz
    podobny i kazda skarga twoja bedzie bezskuteczna:)))

    zycze powodzenia w zaleniu sie na zatrzymanie przez Policje:)))

    pawel

  • 48. Data: 2008-01-18 17:43:48
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Nostradamus" <l...@p...fm> writes:

> [...]
    > wiadomości news:873aswnvhu@frederick.fsf.hobby-site.com...

    > Zrób sobie tak z miesiąc urlopu od komputera. Po miesiącu zmień nick i

    Łe tam, pl.soc.prawo to dla mnie *na usenecie* "działajność uboczna".
    *Tą* grupą mogę od ręki porzucić *bez żalu* :-)

    P.S.
    Lepiej być chamem czy idiotą? ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Tempo! Tempo! Można przejść życie w jednym dniu.

  • 49. Data: 2008-01-18 17:51:09
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "pawel" <p...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > skarga twoja bedzie bezskuteczna:)))
    >
    > zycze powodzenia w zaleniu sie na zatrzymanie przez Policje:)))

    On ma rację w teorii ale ty w praktyce ;-)

    W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką,
    w praktyce jest :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Nieszczęśliwy ten, kto poniechał nadziei.

  • 50. Data: 2008-01-18 19:18:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:87sl0vvyu6@dexter.fsf.hobby-site.com Andrzej Adam Filip
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Czy ty masz (*dalej*?) kłopoty ze zrozumieniem?
    Nie, chłopcze, ty je masz.
    Jesteś jakiś oporny na umyśle.
    Mam dobry humor, więc podam na tacy - policja w ogóle nie ma prawa
    aresztować - pojmujesz?

    --
    Jotte