  • 51. Data: 2008-01-18 19:21:04
    Temat: Re: alkomat w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmqo8a$ocm$1@atlantis.news.tpi.pl pawel

    > oczywiscie ze mam racje
    Masz rację??
    Ty nawet czytać ze zrozumieniem własnych słów nie dajesz rady...

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2008-01-18 19:23:33
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> writes:

    > W wiadomości news:87sl0vvyu6@dexter.fsf.hobby-site.com Andrzej Adam Filip

    > Nie, chłopcze, ty je masz.
    > Jesteś jakiś oporny na umyśle.
    > Mam dobry humor, więc podam na tacy - policja w ogóle nie ma prawa
    > aresztować - pojmujesz?

    Aresztować czy zatrzymać różnica dla zatrzymywanego jest żadna.
    Pojmujesz? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie

  • 53. Data: 2008-01-18 19:26:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > P.S.
    > Lepiej być chamem czy idiotą? ;-)

    Najgorzej być i tym i tym ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 54. Data: 2008-01-18 19:29:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:87fxwvuedm@john.fsf.hobby-site.com Andrzej Adam Filip
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Aresztować czy zatrzymać różnica dla zatrzymywanego jest żadna.
    > Pojmujesz? :-)
    Ja tak, ty - nie.

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2008-01-18 19:37:13
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Johnson <j...@n...pl> writes:

    > Najgorzej być i tym i tym ...

    Np to ci szczerze współczuje aż dwóch nieszczęść na raz :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    ... powinna być lewa noga i prawa noga. A ja będę pośrodku.

  • 56. Data: 2008-01-18 19:38:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Np to ci szczerze wspĂłĹ?czuje aĹź dwĂłch nieszczÄ?Ĺ?Ä? na raz :-)

    Nie ma czego, ja sie dobrze czuję ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 57. Data: 2008-01-18 19:59:31
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Johnson <j...@n...pl> writes:

    > Nie ma czego, ja sie dobrze czuję ...

    No to mogę ci współczuć trzeciego nieszczęścia :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Nie zamazuj moich kół.

  • 58. Data: 2008-01-19 10:47:27
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Jan 18, 3:33 pm, "pawel" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > a wlasnie ze ma chocby nawet pod glupim pozorem ustalenia tozsamosci:))) a
    > ustalanie moze trwac 48 godz. to oczywiscie przyklad i takich powodow mozna
    > mnozyc

    Policja nie może nikogo aresztować. Aresztuje sąd. Policja może
    najwyżej zatrzymać. To raz.

    Musi mieć konkretny, wynikający z ustawy powód. To dwa.

    Służą Ci przewidziane ustawą środki, tj. zażalenie do sądu oraz
    odszkodowanie za niesłuszne zatrzymanie. To trzy.

    Tak więc stwierdzenie:
    "Policja *ma* prawo aresztować na 48 godzin. Czy daje jej to prawo
    aresztować wszystkich obywateli jak leci na raz na 48 godzin
    (trzydzieści parę milionów), głupcze? :-)"

    Nie najlepiej świadczy o Twojej znajomości KPK.

  • 59. Data: 2008-01-19 10:52:53
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Nie, chłopcze, ty je masz.
    > Jesteś jakiś oporny na umyśle.
    > Mam dobry humor, więc podam na tacy - policja w ogóle nie ma prawa
    > aresztować - pojmujesz?

    chlopie zrozum ze nie masz racji i twoj dlaszy upór nie ma sensu podalem
    przeciez przyklady i nie ma o czym juz dyskutowac wiec albo mi i koledze
    przyznaj racje albo przyznaj sie ze nic nie rozumiesz!

    pawel

  • 60. Data: 2008-01-19 10:53:28
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Paweł Marcisz" <p...@g...com> writes:

> [...]
    > (trzydzieści parę milionów), głupcze? :-)"
    >
    > Nie najlepiej świadczy o Twojej znajomości KPK.

    Twój post świadczy naprawdę fatalnie o twoim wykrywaczu ironii :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Dobro ludu najwyższym prawem.