  • 31. Data: 2008-01-17 20:14:24
    Temat: Re: alkomat w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmo15e$p6b$1@atlantis.news.tpi.pl pawel

    > ja chyba odmowie przy nastepnej okazji dmuchania i zobacze co bedzie
    > dalej, oczywiscie co by niebylo bede prosil o wskazanie konkretnych
    > podstaw prawnych i albo ja albo szef sie czegos nauczy:)
    > chyba ze macie inny pomysł ? :)
    Inny pomysł? Owszem.
    Można oczywiście zwyczajnie odmówić, ale ja bym na początek spytał czy mam
    to traktować jako polecenie służbowe. W razie odpowiedzi twierdzącej zażądał
    wydania go na piśmie.*

    A jak ktoś lubi albo chce to można się tak bujać dalej - żądając nie tylko
    podstawy prawnej, ale atestu urządzenia, odmówić i zażądać pomiaru drogą
    badanie krwi w jednostce medycznej itp.
    Pomysłów co niemiara, można by mnożyć. ;)

    ---------------------
    * dziś już raczej nie, ale kiedyś zdumiewało mnie jak ładnie działa krótkie
    zdanie: "żądam wydania tego polecenia w formie pisemnej"

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2008-01-18 07:34:51
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > Kultura wymaga cierpliwości. Osobnicy "niewystarczająco lotni" do

    Nie masz ani cierpliwosci ani nie potrafisz kulturalnie dyskutowac... to
    cale sedno sprawy.

    > zrozumienia różnicy między "wymuszeniem" badania alkomatem na jednym
    > pracowniku "mogącym wyglądać na pijanego" (pod groźbą domniemania
    > winy czyli uznania za pijanego) a badaniem wszystkich pracowników jak
    > leci nie zasługują na cierpliwość.

    A czemu, nie moga miec innego zdania niz twoje jedynie sluszne?
    Ok moga byc w bledzie, jednak Twoja kultura i szczeniackie zachowanie nie
    czyni cie na tyle wiarygodnym by ci uwierzyc, nawet jesli masz racje.

    No wiec jak to jest z tym 0.0 promila?
    Juz wiesz?

    Tak ze zanim zaczniesz wyrazac sie autorytatywnie, wyzywajac innych od
    glupcow, upewnij sie ze masz racje.

    Zycze ci jak najlepiej jednak u mnie londujesz w KF.
    PLONK

    --
    Steel

  • 33. Data: 2008-01-18 07:40:20
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > Tylko szczerze ci radzę porozmawiać z *prawnikiem* który miałby cię
    > reprezentować w takiej sprawie zanim zrobisz cokolwiek *publicznie*.
    > Jak się wchodzi w coś takiego to lepiej być przekonanym że się potem
    > nie będzie "skamleć", bo może być "różnie".

    LOL a ja myslalem ze Ty jestes ekspertem od tych spraw, bo tak innych od
    glupcow wyzywasz...
    Myslalem ze skoro dajesz rady jestes w stanie pozniej bronic tego co mu
    dajesz rady...

    pozdrawiam
    --
    Steel

  • 34. Data: 2008-01-18 08:51:56
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Steel" <d...@K...pl> writes:

    > LOL a ja myslalem ze Ty jestes ekspertem od tych spraw, bo tak innych od
    > glupcow wyzywasz...

    Ja jestem przeciwnikiem *bezmyślnego* rozdymania praw przyznanych
    ustawą. W tym przypadku rozdęcia (sensownego) prawa pracodawcy do
    kontroli alkomatem konkretnych pracowników "wyglądających na mogących
    być pod wpływem alkocholu" [pod groźbą domniemania winy] na prawo do
    kontrolowania wszystkich pracowników "jak leci" na życzenie pracodawcy
    (nawet bez uzasadnienia).

    Policja *ma* prawo aresztować na 48 godzin. Czy daje jej to prawo
    aresztować wszystkich obywateli jak leci na raz na 48 godzin
    (trzydzieści parę milionów), głupcze? :-)

    > Myslalem ze skoro dajesz rady jestes w stanie pozniej bronic tego co mu
    > dajesz rady...

    Ja czytałem opisy kilku "wlokących się spraw (dla mnie) 'o pietruszkę'".
    Sam bym ich w życiu nie wytoczył a jacyś ludzie je wytoczyli i toczyli
    *latami* a nawet wygrali i to czasem dopiero aż w Sztrasburgu :-)
    Zapewne musi być więc kilka spraw które ja byłbym gotów wytoczyć a
    niektórzy ludzie już nie. A tej sprawy ja na pewno bym nie wytoczył bez
    *dalszego* zastanowienia.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Nie mlaskać oczyma!

  • 35. Data: 2008-01-18 09:19:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    [ciach ...]

    Widać że dużo ludzi dostało internet od mikołaja :), bo dużo bardzo
    "mądrych" się pojawiło ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 36. Data: 2008-01-18 12:46:32
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com>

    On Jan 18, 9:51 am, Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Policja *ma* prawo aresztować na 48 godzin.

    Nie, nie ma.

  • 37. Data: 2008-01-18 14:33:45
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    >Nie, nie ma.

    a wlasnie ze ma chocby nawet pod glupim pozorem ustalenia tozsamosci:))) a
    ustalanie moze trwac 48 godz. to oczywiscie przyklad i takich powodow mozna
    mnozyc

  • 38. Data: 2008-01-18 14:43:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmqdek$gfb$1@atlantis.news.tpi.pl pawel

    > a wlasnie ze ma
    Jesteś dzieciny.
    Nie, nie ma.

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2008-01-18 14:47:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmqe0g$8b3$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Jesteś dzieciny.
    > Nie, nie ma.
    O przepraszam, błędnie się podpiąłem.
    Ale i ty nie masz, oczywiście, racji.

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2008-01-18 16:04:17
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Paweł Marcisz" <p...@g...com> writes:

    > Nie, nie ma.

    No to opisz "własnymi słowami" to do czego ma prawo policja zamiast
    czepiać się słówek bo ci jeszcze ktoś uwierzy :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Człowiek nieszczęśliwy to rzecz święta.