  • 71. Data: 2008-01-20 10:12:39
    Temat: Re: alkomat w pracy
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    news:fmt2bk$ru3$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:87ir1qgcdg@marcus.fsf.hobby-site.com Andrzej Adam Filip

    > Facet, ty spójrz na tematykę grupy.
    > To grupa o prawie.
    > O prawie, a nie o zdaniu bezmyślnych debili na jego temat, kapujesz?
    > Policja nie aresztuje - jasne?
    >
    > --
    > Jotte

    tlumacze tobie ostatni raz jak chlop krowie na rowie policja dokonuje
    zatrzymania i faktycznie aresztowania, robie to tylko po to zebys sie juz
    wiecej publicznie nigdzie nie osmieszal ze swoimi wynurzeniami, zobacz co
    stanowią poniższe art. z KPK którego ty chyba i tak nie zrozumiesz bo ty
    patrzysz a nie widzisz! i zanim powiesz cokolwiek zastanów sie 10 razy!

    Art. 243. § 1. Każdy ma prawo ująć osobę na gorącym uczynku przestępstwa
    lub w pościgu podjętym bezpośrednio po popełnieniu przestępstwa, jeżeli
    zachodzi obawa ukrycia się tej osoby lub nie można ustalić jej tożsamości.

    § 2. Osobę ujętą należy niezwłocznie oddać w ręce Policji.

    Art. 244. § 1. Policja ma prawo zatrzymać osobę podejrzaną, jeżeli istnieje
    uzasadnione przypuszczenie, że popełniła ona przestępstwo, a zachodzi obawa
    ucieczki lub ukrycia się tej osoby albo zatarcia śladów przestępstwa bądź
    też nie można ustalić jej tożsamości.

    § 2. Zatrzymanego należy natychmiast poinformować o przyczynach zatrzymania
    i o przysługujących mu prawach oraz wysłuchać go.

    § 3. Z zatrzymania sporządza się protokół, w którym należy podać imię,
    nazwisko i funkcję dokonującego tej czynności, imię i nazwisko osoby
    zatrzymanej, a w razie niemożności ustalenia tożsamości - jej rysopis oraz
    dzień, godzinę, miejsce i przyczynę zatrzymania z podaniem, o jakie
    przestępstwo się ją podejrzewa. Należy także wciągnąć do protokołu złożone
    przez zatrzymanego oświadczenia oraz zaznaczyć udzielenie mu informacji o
    przysługujących prawach. Odpis protokołu doręcza się zatrzymanemu.

    § 4. Niezwłocznie po zatrzymaniu osoby podejrzanej należy przystąpić do
    zebrania niezbędnych danych, a także o zatrzymaniu zawiadomić prokuratora. W
    razie istnienia podstaw, o których mowa w art. 258 § 1-3, należy wystąpić do
    prokuratora w sprawie skierowania do sądu wniosku o tymczasowe aresztowanie.

    pawel

  • 72. Data: 2008-01-20 18:49:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fmv766$p33$1@nemesis.news.tpi.pl pawel

    > tlumacze tobie ostatni raz jak chlop
    Posłuchaj, baranie - zostaw te artykuły, kodeksy itp.
    Jesteś na nie za głupi.
    Aresztowanie jest czynnością prawną przewidzianą przez KPK.
    Aresztowania dokonuje sąd.
    Koniec, kropka.

    --
    Jotte

  • 73. Data: 2008-01-20 19:20:06
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> writes:

> [...]
    > Jesteś na nie za głupi.
    > Aresztowanie jest czynnością prawną przewidzianą przez KPK.

    Kupisz sobie lepsze okulary?
    <quote src="wcześniejszy post">
    Dla zatrzymywanego przez policje to jakie prawnicze słówko opisuje
    *formalnie* jego stan "ograniczenia wolności" ma znaczenie
    trzeciorzędne.
    </quote>

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Ludzie byli dawniej bliżsi sobie. Musieli. Broń nie niosła daleko.

  • 74. Data: 2008-01-20 19:29:19
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jesteś na nie za głupi.
    > Aresztowanie jest czynnością prawną przewidzianą przez KPK.

    oczywiscie a po ulicach chodza sedziowie i zakladaja kajdanki:)))
    a po za tym wszyscy zdrowi?

    wyjatkowy cymbal!!!!

  • 75. Data: 2008-01-20 20:20:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:87hch8e23d@stephen.fsf.hobby-site.com Andrzej Adam Filip
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Kupisz sobie lepsze okulary?
    A po co mi okulary?

> [...]
    > Dla zatrzymywanego przez policje to jakie prawnicze słówko opisuje
    > *formalnie* jego stan "ograniczenia wolności" ma znaczenie
    To zdanie może być w wielu przypadkach prawdziwe. Są to jednak są przypadki
    idiotów nie rozumiejących i/lub nie umiejących (nie będących w stanie)
    zrozumieć prawnych znaczeń
    pojęć potocznych.
    Jest to oczywiście ich problem. Nie powinni oni się wypowiadać, lecz czytać
    ew. pytać i prosic o wytłumaczenie.

    --
    Jotte

  • 76. Data: 2008-01-20 20:43:37
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

> [...]

    > Jest to oczywiście ich problem. Nie powinni oni się wypowiadać, lecz
    > czytać ew. pytać i prosic o wytłumaczenie.

    No więc w takich sytuacjach idiota pisze idiotyczne zaprzeczenie.
    Średnio inteligentny pisze jednozdaniowe *wyjaśnienie* które jest samo w
    sobie (pośrednią) sugestią jak się ocenia "inteligencje prawną" predpiścy.

    Skoro ty użyłeś zaprzeczenia stanowczo zbyt krótkiego by uznać je za
    inteligentne co wnioski wyciągnij sam [jeśli ci inteligencji wystarczy :-) ]

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Nie każda palma pierwszeństwa rodzi kokosy.

  • 77. Data: 2008-01-20 20:51:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:873assdy86@jane.fsf.hobby-site.com Andrzej Adam Filip
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    Weź KPK do łapy tumanie.

    --
    Jotte

  • 78. Data: 2008-01-20 21:07:38
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> writes:

    > W wiadomości news:873assdy86@jane.fsf.hobby-site.com Andrzej Adam Filip
    > <a...@p...onet.pl> pisze:
    >
    > Weź KPK do łapy tumanie.

    Ja z "różnicami w termilologi" spotykam się na codzień.
    Ciebie to przerasta i to jeszcze jak :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Z tego powodu żadnego żołnierza nie traktuje się tak dobrze, jak szpiega,

  • 79. Data: 2008-01-20 21:17:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:87hch8cijp@steve.fsf.hobby-site.com Andrzej Adam Filip
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Ja z "różnicami w termilologi" spotykam się na codzień.
    No to co?
    Z tym że nie wystarczy się spotkać, nawet kilka razy dziennie.
    Trzeba to jeszcze dać radę zrozumieć.
    W każdym razie - KPK do łapy i dopiero potem pisz.

    --
    Jotte