  • 41. Data: 2008-10-02 20:22:36
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:gc2q48$9r8$1@inews.gazeta.pl krys

    > W każdym razie - powinien.
    > Ale czasami matką tego potomstwa okazuje się taka szmać i sucz zaś
    > prawo jest tak niesprawiedliwe i jednostronnie interpretowane,

    A z tym to na Wiejską się udaj. Może poprawią.

    > Bywa, że sucz utrudnia facetowi wszelkimi sposobami przeprowadzenie
    > testów na ojcostwo (facet nawet nie wie czy płaci na swoje, a i tak
    > płacić musi), blokuje korzystanie z praw rodzicielskich, nie rozlicza
    > się z otrzymanej kasy itp.

    Z tym też uderzaj do właściwych organów. Niech egzekwują korzystanie z
    praw, niech nakazują przeprowadzanie testów. A z kasy to się może przed
    Urzędem Skarbowym rozliczać.

    > Nie generalizuj i zastanów się, bo głupoty wypisujesz.

    Ty też generalizujesz.
    Jak facet czuje, że płaci niesłusznie, to ma droge odwoławczą chyba? Ale
    prosciej jest przestać płacić, w końcu to bezkarne jest. a za 30 lat
    przypomniec sobie o dziecku i wystapic o alimenty. Bo przecież tatuś
    środków do życia nie ma.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 42. Data: 2008-10-02 20:47:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gc3aid$6g1$1@inews.gazeta.pl krys <k...@p...onet.pl>
    pisze:

    > A z tym to na Wiejską się udaj. Może poprawią.
    Czemu ja? Ja uważam jak i komu wkładam, a jeśli dam sie nabrać, to będę
    kombinował co robić we własnej sprawie.
    Tam niech zasuwają te, co im faceci sprytnie zwiali zamiast tracić czas na
    jałowy trud walki o poprawianie ustawy na Wiejskiej.

    > Z tym też uderzaj do właściwych organów. Niech egzekwują korzystanie z
    > praw, niech nakazują przeprowadzanie testów.
    Ty nie rozumiesz, że prawo jest w tym zakresie kalekie?
    Filmu "Tato" z Lindą nie oglądałaś choćby?
    A w necie o stowarzyszeniu obrony praw ojca umiesz znaleźć?

    > A z kasy to się może przed
    > Urzędem Skarbowym rozliczać.
    Skoro tak sądzi, to zrozumiałe są starania zmierzające do uniknięcia
    wypłacania jej tych kwot.
    Kto płaci ten ma prawo oczekiwać kontroli nad spożytkowaniem tych środków.

> [...]
    > prosciej jest przestać płacić, w końcu to bezkarne jest. a za 30 lat
    > przypomniec sobie o dziecku i wystapic o alimenty. Bo przecież tatuś
    Ty jednak nie rozumiesz co czytasz, a i elementarnej wiedzy ci brakuje. Jaki
    więc sens gadać?
    Ja ci podam przykład.
    Sucz pozywa faceta o alimenty. Nieważne czy ją puknął czy nie - pozwać może.
    Załóżmy, że okoliczności wskazują, że może to być jego dziecko (choć wcale
    nie musi, po prostu on jest najłatwiejszy do wrobienia). Sąd orzeka
    obowiązek alimentacyjny. Facet usiłuje doprowadzić do ustalenia ojcostwa,
    odwołuje się, sucz utrudnia ale on w tym czasie musi płacić. Wreszcie -
    załóżmy - po latach udaje się zaprzeczyć ojcostwu w sposób nie budzący
    wątpliwości.
    I co? Obowiązek alimentacyjny ustaje, ale co z kasą do tego czasu wypłaconą?
    No - jak myślisz?

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2008-10-02 21:02:17
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in news:gc1usd$jc1$1@news.task.gda.pl:

    > no to skoro ma prace to moze placic alimenty

    a jesli za wynaejm kawalerki placi 1000 zl a zarabia 1400 zl ?

    --
    Y?

  • 44. Data: 2008-10-02 21:06:22
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc2q48$9r8$1@inews.gazeta.pl:

    > Wiesz co, nie rób z facetów kretynów, co to sami o wlasnym zyciu nie
    > potrafia decydowac, bo najpierw mamusia mu kaze, potem baba go wrabia

    no niestety czesto tak wlasnie jest

    bo ci faceci co nie sa kretynami i nie sa dzentelmenami i nie chca dziecka to
    "sie postaraja" zeby sie nie narodzilo

    tylko pytanie czy Wy kobiety chcecie premiowac wlasnie takich?

    --
    Y?

  • 45. Data: 2008-10-02 21:12:23
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc2q48$9r8$1@inews.gazeta.pl:

    > Ludzie róznia się tym od choloty, ze biora odpowiedzialnosc za to, co
    > robia.

    to niech biora odpowiedialanosc i nie uciekaja w dla nich wygodny
    (alimentacyjnie) rozwod tylko daltego "ze tak wola" albo, ze se "znalazly
    lepszy model"

    IMHO alimenty powinny jednak byc uzaleznione od:

    1.) orzeczenia winy
    2.) rzeczywisty polaczony dochod NOWEGO partnera kobiety

    a tak mamy ZERO ODPOWIEDZIALNOSCI - kaprys kobiety i 'do widzenia'

    BTW. - co teraz robi sad kiedy po rozwodzie status materialny i poziom zycia
    mezczyzny jest o 2 poziomy nizszy niz kobiety z dziecmi?
    czy JESZCZE wydaje decyzje zeby sciagnac z niego resztki skory?

    --
    Y?

  • 46. Data: 2008-10-02 21:15:27
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc2re7$e62$1@inews.gazeta.pl:

    > A Ty myslisz, ze ona za co dziecku jesc daje, jak ojciec nie placi?
    > Powietrzem zyje?

    a co z interesem jeszcze nienarodzonych dzieci?

    facet ten moze jeszcze zalozyc rodzine z kochajaca go kobieta i miec NOWE
    dzieci
    a tak zostanie ZNISZCZONY !!!

    --
    Y?

  • 47. Data: 2008-10-02 21:19:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 październik 2008 18:04
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc2re7$e62$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wiesz, jeśli chodzi o dziecko, to są dwie opcje - albo jest ojcem, albo
    > nie jest. Jak jest, to jego psim obowiązkiem jest łożyć na dziecko.

    W państwie rządzonym przez baby niestety tak.

    > A Ty myślisz, że ona za co dziecku jeść daje, jak ojciec nie płaci?
    > Powietrzem żyje?

    No to niech się zabierze za robotę. Za błędy młodości też trzeba płacić.

    > Ciekawe, ze jakos większośc ojców nawet nie ubiega się o opiekę ...

    Ciekawe, że jak się ubiegają, to i tak stronniczy sąd nie przyzna.

    > Jeśli jesteś dorosły , to powinieneś wiedziec, że seks to ryzyko.
    > Zagrożone karą 25 lat.

    Dla jednej strony. Śliczna sprawiedliwość. Zwłaszcza, że inicjatorem i
    sprawcą jest strona druga, a facet tylko narzędziem.

    > Ludzie robią wszystko, żeby zapewnić.

    I nadal nie zawsze wychodzi. Życie jest brutalne.

    > No, biedny żuczek. Ale ciekawe, że przy takim stresie mógł :->

    No widzisz.... Tak to już jest. Znam takie przypadki.

    --
    Tristan

  • 48. Data: 2008-10-02 21:24:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 październik 2008 23:12
    (autor Yyy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <X...@2...180.128.149>):

    > BTW. - co teraz robi sad kiedy po rozwodzie status materialny i poziom
    > zycia mezczyzny jest o 2 poziomy nizszy niz kobiety z dziecmi?
    > czy JESZCZE wydaje decyzje zeby sciagnac z niego resztki skory?

    W ogóle kobiety się urządziły w europejskim systemie prawnym idealnie. Trzy
    razy takie emerytury, masa przywilejów w pracy, mąż-sługa....

    A nie tak Allah przykazywał!
    --
    Tristan

  • 49. Data: 2008-10-02 21:25:13
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gc2726$aih$1@inews.gazeta.pl:

    > jego fanaberie

    FANABERIE? a wiec KONIEC z tymi 'romatycznymi milosciami', ze slubami,
    przysiegami, laurkami, slicznymi dzidziusiami...

    od tej pory babe trzeba KROTKO TRZYMAC, a jak problem to NASTEPNA!

    ZERO ZAUFANIA - WOJNA !!!

    --
    Y?

  • 50. Data: 2008-10-02 21:25:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 październik 2008 23:02
    (autor Yyy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <X...@2...180.128.149>):

    > a jesli za wynaejm kawalerki placi 1000 zl a zarabia 1400 zl ?

    No to już ci napisała :D Ma mieszkać w kartonie i jeść tynk ze ścian na
    rozbiórkach. Taki system niestety... Nawet jak baba ma nowego chopa z
    pierwszej dziesiątki najbogatszych.

    --
    Tristan