  • Data: 2005-07-12 16:47:50
    Temat: alimenty...czy tak można?
    Od: "edyta" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;
    Mój były mąż ma przysądzone alimenty na dzieci wyrokiem sądu po 600 zł
    miesięcznie. Właśnie wpłacił mi z tego tytułu kwotę 300 zł. twierdząc że
    pomniejsza sobie kwotę alimentów o koszt pobytu 1 dziecka na koloniach. Czy
    ma prawo samowolnie pomniejszać kwotę alimentów i czy przy ewentualnym
    złożeniu wniosku do komornika koszty pokrycia kolonii będą zaliczone na
    poczet alimentów? Chciałabym dodać że deklarowałam wcześniej, iż zwrócę mu
    część kosztów (pobyt 1 dziecka) tj. własnie kwotę 300 zł. Zakład pracy
    zacznie mu potrącać za kolonie od miesiąca sierpnia w ratach. Dla mnie
    jednorazowo 300 zł mniej miesięcznie to duża kwota i znacznie łatwiej byłoby
    mi również spłacać tę kwotę w ratach, tym bardziej że jak wiadomo wydatki
    przed koloniami były znaczne (kieszonkowe, wyposażenie...itp.).

    pozdrawiam
    edyta