  • 21. Data: 2002-04-09 17:43:08
    Temat: Re: alimenty a dochod.
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Tomasz Śląski" <t...@s...pl> wrote in message
    news:a8sqe2$rht$1@news.tpi.pl...

    > Taaa.... jakby BMW było w jakimkolwiek związaku z
    > *uzasadnionymi_potrzebami* małoletniego :-/

    BMW jest na okolicznosc mozliwosci zarobkowych ojca dziecka- to druga
    przeslanka, ktora sad rowniez musi wziac pod uwage.
    Marta

  • 22. Data: 2002-04-09 18:36:19
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

> [...]
    kara",
    >ale postawa, jaką prezentuje rzuca złe światło na wszystkie kobiety
    >występujące o alimenty...
    >
    >Nota bene, o ile dobrze pamiętam, dziecko 16 miesięczne nie będzie miało
    >obowiązkowego szczepienia przez kilka najbliższych lat (jeśłi miało jakieś
    >niedawno), więc zaliczanie szczepień (które są bezpłatne, nawiasem mówiąc)
    >do koniecznych wydatków jest hmmmm.... manipulacją?
    >
    >Monika
    >
    >Dzieki Moniko. Przede wszystkim ciekawa jestem jak uporalas sie ze skaza
    swojego synka?
    Mojemu absolutnienie mija.
    Ja wiem ze moja postawa jest troche zbyt bojowa, ale dzieki za szczerosc.
    Nie mam wyjscia, maz tez nie jest w pozadku...
    Co do szczepien to nie powinno sie ograniczac poniewaz te szczepionki ktoreu
    nas sa odplatne w unii sa darmowe i oowiazkowe. Wole zaszczepic by dziecko
    nie przechodzilo tych chorob, szczegolnie ze swinka jest dla chlopca bardzo
    niebezpieczna. Szcepionka to wydatek 50 zl co 2 miesiace (trzeba powtarzac
    z ta sama odplatnoscia) Co jak co ale na zdrowiu nie powinno sie oszczedzac.
    Z pewnoscia sama dbasz o swojego malucha.
    Czy 16 zl. to malo czy duzo? Dieta dla skazowca jest drozsza bo nie moge mu
    kupic jogurtu czy czegos podobnego.
    pozdrawiam,
    Luiza

  • 23. Data: 2002-04-09 18:39:47
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    >A niby czysty w którym miejscu
    >Ty masz taki sam obowiązek zarobić na dziecko jak i jego ojciec, a nie
    >siedzieć i czekac aż da ci pieniądze na wszytsko.Wybnajmij mieszkanie w
    >Warszawie - to już są niezle, pieniądze pójdź do pracy - ani narzekaj i
    >czekaj na manne z nieba,
    >Nie tylko on ma obowiązki wobec dziecka - 50% masz ty. A za taką postawę to
    >najego miejscu na Ciebie grosza bym nie dał.
    >
    >M.
    >
    >Marku, wydaje mi sie ze nie znasz sprawy, nie jest tak jak piszesz:)
    Nie mam ochoty sie wywnetrzac.:)
    pozdrawiam,
    Luiza

  • 24. Data: 2002-04-10 07:05:05
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Lusia <L...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8vbr5$cp8$...@a...dialog.net.pl...

    > swojego synka?

    Konsekwencją. Nie dostawał nic, co miało w składzie mleko krowie. Dziadkowie
    rozpaczali, że wnuczek jest przez mnie katowany, ale po skazie nie ma śladu.
    A tymczasem córka znajomych, rówieśniczka mojego dzieciącia, mają do tej
    pory, ale na żadnej diecie nigdy nie była.

    > Mojemu absolutnienie mija.
    > Ja wiem ze moja postawa jest troche zbyt bojowa, ale dzieki za szczerosc.
    > Nie mam wyjscia, maz tez nie jest w pozadku...

    Nie wykluczone. Ale po prostu staramy Ci się pokazać, że w sądzie nie możesz
    liczyć na to, że Twoje wypowiedzi będą przyjmowane bezkrytycznie. Sędzie też
    potrafią liczyć, mają orientacje w kosztach i nie lubią, gdy ktoś próbuje
    "naciągać" koszty.

    pozdrawiam

    Monika

  • 25. Data: 2002-04-10 08:45:48
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    Monika Gibes napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >
    >pozdrawiam
    >
    >Monika
    >
    >Jasne, ale wyaznie pisalam ze licze sie z tym ze nie dostane tyle ile
    chcialam.
    Czyli jesli zazadam 1000 to dostane z 600 czy 500 co by mnie
    satysfakcjonowalo.
    Mam nadzieje ze to jest mozliwe
    pozdrawiam,
    Luiza

  • 26. Data: 2002-04-10 11:34:10
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

    > chcialam.
    > Czyli jesli zazadam 1000 to dostane z 600 czy 500 co by mnie
> [...]

    Jeśli zażądasz 1000 i dobrze rozsądnie to umotywujesz to dostaniesz i 1000.
    My próbowaliśmy zwrócić ci uwagę jakie mogą być reakcje na twoje wnioski i
    żądania.
    Weź to pod uwagę usiądź policz sobie wszystko zbierz dowody. I jeśli dobrze
    się przygotujesz to możesz nawet więcej dostać. Pamiętaj że w każdej chwili
    jak wyskoczą ci dodatkowe koszta to możesz do sądu się zwrócić o
    zwiększenie.

    Życzę powodzenia

    p.s.
    prześledź jeszcze raz nasze odpowiedzi i wyciągnij wnioski.
    Nie bierz do siebie krytyki tylko ją wykorzystaj.

  • 27. Data: 2002-04-10 19:35:33
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> wrote in message

> [...]
    też
    > potrafią liczyć, mają orientacje w kosztach i nie lubią, gdy ktoś próbuje

    Szczegolnie jezeli motywem Twoich dzialan jest finansowe ukaranie meza. Sad
    nie sluzy do tego typu celow. Do tego udowadniasz, ze nie wykorzystujesz
    wszystkich mozliwosci zdobycia pieniedzy, skoro mozesz sobie pozwolic na
    taki luksus, jak "lezace odlogiem" mieszkanie w Warszawie.
    Marta

  • 28. Data: 2002-04-11 09:54:24
    Temat: Re: alimenty a dochod./zlozylam
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    Sandra napisał(a) w wiadomości: ...
    >Nie tej bzdury nie słuchaj ...zabezpiecz dziecko i siebie ale nie bądź
    żmiją
    >bo wtedy zatracisz kobiecość ...Bądź sobą i pozwól innym na normalne w
    miare
    >życie ....
    >Sandra

    Zlozylam dzis pozew, sama napisalam o 4 rano:)
    Wnioskowalam o to co standardowo,
    W uzasadnieniu napisalam ze maly chory, wydatki obcielam tj. mniej niz tu
    napisalam,
    Zadalam kwoty 950 zl. i zabezpieczenia do czasu uprawomocnienia 700 zl.
    Napisalam ze maz lozyl 3.500 na dom kiedy byl tutaj, o tym zeby sad zasadzil
    te zaswiadczenia o ktorych pisalas poniewaz ma mozliwosc przedstawic
    nieprawdziwe dowody.
    Nie napisalam duzo. Tylko jedno mnie martwi, bo napisalam ze moj zasilek 350
    zl konczy sie w tym miesiacu (z Urzedu pracy) a okazuje sie ze dopiero w
    lipcu. Jak myslisz czy sad nie oskarzy mnie o klamstwo?
    Zlozylam tak predko poniewaz maz wczoraj przyjechal i powiedzial ze zlozyl
    pozew o rozwod,
    okazuje sie ze nie ma tego pozwu w zadnym z sadow, wiec raczej mnie klamie.
    Jak to jest jesli ja pierwsza zloze sprawe o alimenty to kiedy on zlozy
    zaraz po mnie to ktora sprawa sie odbedzie? Czy rozwodowa ma pierwszenstwo
    przed alimentacyjna?
    lub jesli gdy otrzyma zawiadomienie o terminie alimentacyjnej i wtedy zlozy
    pozew o rozwod to ktora sprawa pierwsza?
    I jeszcze ja wpisalam adres meza gdzie przebywa, a nie gdzie jest
    zameldowany, czyli tutaj.Co sie stanie jesli nie odbierze? czy odbedzie sie
    zaocznie? Chyba powinnam pojsc ipoprzeprawiac te bledy, jesli to bledy...

    pozdrawiam i dziekuje wam bardzo za pomoc, dzieki Sandro.
    Luiza

  • 29. Data: 2002-04-13 17:33:07
    Od: "666" <p...@p...com>

    Oczywiste, jak można poczytać w sumie d... to niezły sposób na życie w dzisiejszych
    trudnych czasach, nawet do szkoły nie trzeba byłoby chodzić, gdyby nie chęć
    znalezienia faceta.
    Może daj jeszcze trzy razy i będziesz miała alimenty x4...
    Tak sobie myslę, że zaraz napiszesz "...tatuś chciał się z dzieckiem codziennie
    spotykać i kupować mu/jej zabawki, ale ja nie pozwalam go oglądać na oczy..."
    Dżek

    > Marku, nie uraziles mnie:)
    > Nie wyliczam mezowi luksusow bo wlasciwie to nie chcialbym byc w jego skorze pomimo
    dobrych zarobkow. lecz nie ukrywam ze zemsta jest rozkosza Bogow:))
    > A co dopiero czlowieka.
    > Skoro maz zrzucil na mnie cala odpowiedzialnosc to jesli dostane 1000 zl to i tak
    za malo biorac pod uwage moj wklad:)
    > Ale 1000 nie dostane, jak mniemam.
    > Ta suma to koszta utrzymania.
    > Chcialabym tylko wiedziec czy rzadajac tyle dostane 600, 700?
    > Tyle by mnie zadowolilo.
    > I czy mozna sadzic alimenty na siebie?
    > przy np. rpzwodzie bez orzekania o winie, lub bez rozwodu (wciaz jestesmy
    malzenstwem choc nie mieszkamy razem.
    > Mowisz o pracy, przeciez opiekunka kosztuje a dzis zarobki sa male wiec wiekszosc
    pieniedzy pojdzie na nianie.
    > Niania to nie luksus.
    > Czasem mam sprawy do zalatwienia i nie mam innego wyjscia jak zostawic dziecko z
    opiekunka, poza tym mnie tez sie cos z przyjemnosci nalezy.

  • 30. Data: 2002-04-14 08:41:16
    Od: MarcinJM <m...@i...pl_del>

> [...]
    >Czasem mam sprawy do zalatwienia i nie mam innego wyjscia jak zostawic dziecko z
    opiekunka, poza tym mnie tez sie cos z przyjemnosci nalezy.

    "mnie", "ja", "siebie", "zemsta", "chcialabym".......
    slowo "dziecko" zostalo uzyte tylko raz i to w kontekscie "zostawic
    dziecko z opiekunka"
    Bez komentarza

    Sorek, ze odpowiadam nie pod tym postem co trzeba, ale tego
    wczesniejeszego nie widze po prostu (niedawno na tej grupie jestem)

    --
    POzDro
    MarcinJM