  • 1. Data: 2002-04-07 14:54:20
    Temat: DzU nr 103 poz 472 1993 r.
    Od: "Kriscrow" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    skad mozna sciagnac DzU nr 103 poz 472 1993 r.,
    bo na stronach sejmowych nie ma tekstu a potrzebuje rozporzadzenie ministra
    nt urlopow szkoleniowych

    Best wishes,
    ____________________________________
    ,,,
    ( .)(. ) GG#314117
    ( \/ ) e-mail: m...@k...prv.pl
    ''' ''' http://www.kriscrow.prv.pl

  • 2. Data: 2002-04-07 15:48:21
    Temat: Re: DzU nr 103 poz 472 1993 r.
    Od: "Roland" <a...@r...pl>

    > skad mozna sciagnac DzU nr 103 poz 472 1993 r.,
    > bo na stronach sejmowych nie ma tekstu a potrzebuje rozporzadzenie
    ministra
    > nt urlopow szkoleniowych

    Zwykle polecam http://www.abc.com.pl/serwis/publik.htm, ale sprawdziłem, i
    tam jest tylko od 1996 r.

    Może ktoś inny znajdzie ? Sam jestem ciekaw.

    KK

  • 3. Data: 2002-04-08 00:50:47
    Od: "Kriscrow" <k...@p...onet.pl>

    bardzo dziekuje wszystkim, którzy zadali sobie trud i znalezli dla mnie text
    tego dokumentu i dodatkowo przyslali mi go na priv

    pozdrawiam