    From: "Lusia" <L...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: alimenty a dochod.
    Date: Sun, 7 Apr 2002 20:14:50 +0200

    Mam niecodzienna sytuacje. Jestesmy z mezem malzenstwem lecz mieszkamy
    osobno, maly male dziecko. Postanowilam zalozyc mezowi sprawe o alimenty
    poniewaz placi nieregularnie.
    Maz ma wysokie dochody ok. 4 do 5000. Jednak na papierze ma 1.700, reszta to
    prowizja od obrotu. Jestem przekonana ze maz bedzie chcial sfalszowac
    dochody by zasadzono niskie alimenty.
    Jak mam sklonic sad aby zarzadal od meza Pitu czy rocznego wykazu dochodow
    badz co zrobic by to falszerstwo sie nie udalo?
    Jakiech dokumentow rzada sad i z jakiego okresu czasu (mam na mysli tutaj
    dochody - z 3 czy wiecej miesiecy?)
    Chcialabym tez dowiedziec sie jaki jest inny sposob i czy wogole jest,
    wysadzenia pieniedzy od meza. Sama jestem z dzieckiem i narazie nie mam
    dochodow.
    Mam natomiast mieszkanie ktore do tej pory bylo wynajmowane komus. Czy sad
    moze brac to pod uwage ze mam owo mieszkanie przy ustalaniu alimentow choc
    obecnie nie jest wynajete.
    Biorac pod uwage ze zaklad pracy (gdzie maz jest "drugi po bogu") powinien
    wysatwic zaswiadczenie o dochodach czyli to 1.700 + prowizja od obrotu czyli
    ok 4000. Jakich moge rzadac alimentow? Czy moge takze na siebie?
    Ewentualnie - jakich moge rzadac alimentow od meza przy jego dochodzie
    1.700. Nie pracuje teraz , nie mam dochodow, czynsz wynosi 350 zl.
    Czy ktos zna dobrego prawnika w Lodzi?
    Dziekuje,
    Luiza