  • 1. Data: 2004-11-02 14:39:49
    Temat: Zbieranie datkow na strnie internetowej
    Od: "HASAN_SAS" <b...@N...nasz.walbrzych.pl>

    Witam.

    Jestem wlascicielem portalu internetowego. Jest to portal mojego miasta.
    Niestety nie prowadze dzialalnosci gospodarczej, a portal tworze tylko dla
    przyjemnosci. Do tej pory koszt roczy utrzymania byl stosunkowo niewielki
    (niestety to sie zmienilo). Czy moge na portalu umiescic ogloszenie typu, ze
    prosze o datki na utrzymanie serwisu? Jak to sie ma do obowiazujacego prawa?