  • 81. Data: 2022-12-19 09:29:26
    Temat: Re: a u policjantow
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oni tak sprawdzają znalezione na komędzie paralizatory i kamery.

    -----

  • 82. Data: 2022-12-19 09:34:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I to ruski gaz ;-).

    -----

  • 83. Data: 2022-12-19 11:04:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 16 Dec 2022 09:02:23 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > zrobić z mendanta nuekompetentnego debila.

    Czy to nie jest ujawnienie tajemnicy państwowej?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 84. Data: 2022-12-19 11:08:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 16 Dec 2022 18:26:02 +0100, nadir napisał(a):

    > I taki tuman zostaje Komendantem Głównym Policji?

    Lepszego nie znajdziesz, bo ma pusto w głowie, a przede wszystkim nie tylko
    spełnia każdą zachciankę Prezesa Polski, ale nawet sam je odgaduje.

  • 85. Data: 2022-12-19 11:18:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 18 Dec 2022 00:06:10 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie wiemy, co to za granatnik. Nie wiemy, czy był uszkodzony. Być może
    > był pułapką wybuchową obliczoną na wybuch przy manipulowaniu.

    Nie oglądam TVP Info. Czy tam już leci na pasku, że granatnik był od Tuska?

  • 86. Data: 2022-12-19 13:45:21
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Ciekawe, jakich Ty funkcji tam oczekujesz. Jest bezpiecznik, spust oraz
    > w niektórych "wajcha" zmiany trybu na atak od czoła, albo z góry. W tych
    > jednorazowych przeważnie nie ma.

    W tym konkretnie którego raczył odpalić mundurowy idiota przełącznik
    działania. Możesz to odpalić do opancerzonego pojazdu jak i w celu
    rozwalenia drzwi. I działanie będzie odpowiednie do ustawień jakie
    wybierzesz.

    > Nawet nie wiemy, jaki to był granatnik, a Ty wiesz czym się różnił :-)

    Wiemy, RGW-90, 1,6kg wagi więcej w załadowanym.
    Natomiast zasady są takie same jak przy pistoletach, strzelbach
    czy karabinach, zanim zaczniesz się bawić rozładuj lub sprawdź
    czy jest załadowany. Nie potrafisz, nie baw się, wezwij fachowca.

    > Przedmiotów podobnych do broni masa. Żaden z nich nie strzela.

    Jeśli policjant nie potrafi odróżnić broni od przedmiotu podobnego
    do broni mając go w rękach to powinien wypierdalać z policji.
    Niech się zajmie czymś co ogarnie intelektem, np. niech zostanie
    cieciem na budowie.

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2022-12-19 16:05:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.12.2022 o 08:09, Kviat pisze:
    > Aha. Czyli ktoś konstruuje pułapkę wybuchową obliczoną na wybuch przy
    > manipulowaniu, po czym daje ją w prezencie komuś, kto wiezie ją kilkaset
    > kilometrów. Wynosi z budynku darczyńcy, przenosi podczas transportu,
    > wnosi do budynku... a ona wie, że ma wybuchnąć dopiero przy
    > przestawianiu koło biurka. To logiczne.
    Nie wiemy, czy ta sama osoba była darczyńcą, co konstruowała ewentualną
    bombę. Może miła wybuchnąć na parterze przy ubikacji,. ale zapalnik źle
    ustawiony i wybuchł w gabinecie.
    --
    Robert Tomasik

  • 88. Data: 2022-12-19 17:41:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > kilometrów. Wynosi z budynku darczyńcy, przenosi podczas transportu,
    > wnosi do budynku... a ona wie, że ma wybuchnąć dopiero przy

    No dokładnie ten sam mechanizm co w smoleńsku;) Zamach obliczony na to
    że "ofiara" (losu) będzie robiła wszystko żeby popełnić sepuku ale jej
    się nie uda i wtedy cały na biało wkracza zamachowiec z szachami 6,66D;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 89. Data: 2022-12-19 17:44:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.12.2022 o 09:29, ąćęłńóśźż pisze:
    > Oni tak sprawdzają znalezione na komędzie paralizatory i kamery.

    Po co sprawdzać kamery jak i tak nie działają?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2022-12-19 17:45:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.12.2022 o 09:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > I to ruski gaz ;-).

    Nie do końca - ruski był, ale po rewersie z niemiec to tuskowy jednak
    bardziej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!