  • 91. Data: 2022-12-19 18:44:55
    Temat: Re: a u policjantow
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Dec 2022 08:09:08 +0100, Kviat wrote:

    > Aha. Czyli ktoś konstruuje pułapkę wybuchową obliczoną na wybuch przy
    > manipulowaniu, po czym daje ją w prezencie komuś, kto wiezie ją kilkaset
    > kilometrów. Wynosi z budynku darczyńcy, przenosi podczas transportu,
    > wnosi do budynku... a ona wie, że ma wybuchnąć dopiero przy
    > przestawianiu koło biurka. To logiczne.

    Moze miec GPS, moze miec podglad na wifi w okolicy, moze miec
    modem/telefon GSM i tak ustalac lokalizacje, albo po prostu zapalnik
    czasowy - za tydzien ma wybuchnąc.

    J.

  • 92. Data: 2022-12-19 18:48:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.12.2022 o 18:44, J.F pisze:

    > Moze miec GPS, moze miec podglad na wifi w okolicy, moze miec
    > modem/telefon GSM i tak ustalac lokalizacje, albo po prostu zapalnik
    > czasowy - za tydzien ma wybuchnąc.

    To podobnie jak ze smoleńskiem - szystko można, tylko bez sensu jest
    zakładać, że ofiara popełni mn ostwo niewytłumaczalnych niczym błedów,
    gdzie niepopełnienie dowolnego z nich kończy się niepowodzeniem zamachu.
    To tak jakbyś się z kimś założył że jak wypadnie 10 reszek pod rząd to
    jebniesz go w łeb, zamiast po prostu jebnąć;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2022-12-19 20:12:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    One nie działają dopiero po sprawdzeniu.

    -----

  • 94. Data: 2022-12-20 08:24:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie wiemy, czy ta sama osoba była darczyńcą, co konstruowała ewentualną
    > bombę. Może miła wybuchnąć na parterze przy ubikacji,. ale zapalnik źle
    > ustawiony i wybuchł w gabinecie.

    Chcesz mi powiedzieć, że konstruktor przewidział, że bomba (która
    wyglądała jak granatnik, a nie jak pluszowy miś, który mógłby uśpić
    czujność) przejedzie niekontrolowana przez granicę, że szef policji
    cywilizowanego państwa wniesie (albo każe wnieść) bez sprawdzenia bombę
    (która wyglądała jak granatnik, a nie jak pluszowy miś, który mógłby
    uśpić czujność) do głównej siedziby tej służby w cywilizowanym państwie
    i tę bombę wyglądającą jak granatnik (a nie jak pluszowy miś) zamiast do
    magazynu broni postawi przy kiblu, więc ustawił gpsa na parter przy
    kiblu, ale akurat w tym się pomylił i gpsa ustawił na gabinet?
    Zaimponowałeś mi.
    Trzeba mieć bardzo przenikliwy umysł żeby wpaść na to, że najbardziej
    nieprawdopodobny scenariusz ma największe szanse realizacji w przypadku
    funkcjonariusza z pis. Normalnie geniusz, przecież od dawna wiadomo, że
    najciemniej jest pod latarnią, więc ładunek wybuchowy najłatwiej ukryć w
    urządzeniu do miotania ładunków wybuchowych i najłatwiej tak
    zakamuflowaną bombę wnieść do jednego z lepiej strzeżonych budynków w
    cywilizowanym państwie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 95. Data: 2022-12-20 19:52:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Dec 2022 18:48:03 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > To tak jakbyś się z kimś założył że jak wypadnie 10 reszek pod rząd to
    > jebniesz go w łeb, zamiast po prostu jebnąć;)

    W Smolensku, czy raczej w naszym Tu154, to bym zaprogramowal
    samoczynne wcisniecie tego przycisku od cisnienia.
    Tzn na jakis rozkaz z zewnatrz.
    Potem tylko poczekac na sprzyjajace warunki, wywolac, i zobaczymy co
    pilot potrafi.

    J.

  • 96. Data: 2022-12-20 19:58:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2022 o 19:52, J.F pisze:

> [...]
    > Tzn na jakis rozkaz z zewnatrz.
    > Potem tylko poczekac na sprzyjajace warunki, wywolac, i zobaczymy co

    To po co ta sztuczna mgła?;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2022-12-20 21:18:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Dec 2022 19:58:35 +0100, Shrek wrote:

    > To po co ta sztuczna mgła?;)

    Znudzilo im sie czekanie, to musieli zrobic sprzyjace warunki sami :-)

    J.

  • 98. Data: 2022-12-20 21:50:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2022 o 21:18, J.F pisze:

    > Znudzilo im sie czekanie, to musieli zrobic sprzyjace warunki sami :-)

    Ale po co - sztuczna mgła mogla jedynie sprawić, że będą czekać dłużej,
    bo poniżej minimów nie zejdą - znaczy nie powinni;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2022-12-20 22:05:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Dec 2022 21:50:48 +0100, Shrek wrote:

    > Ale po co - sztuczna mgła mogla jedynie sprawić, że będą czekać dłużej,
    > bo poniżej minimów nie zejdą - znaczy nie powinni;)

    Jak im sie przestawi wysokosciomierz, to niech sobie lataja
    prawidlowo.
    A w Smolensku jeszcze ten jar - i nawet radiowysokosciomierz nie
    pomoze.

    J.

  • 100. Data: 2022-12-20 22:33:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.12.2022 o 17:21, J.F pisze:

    > https://www.rmf24.pl/polityka/news-eksplodowal-preze
    nt-wybuch-w-komendzie-glownej-policji,nId,6474799#cr
    p_state=1

    A teraz na poważnie.
    https://youtu.be/1-NS2_Te4wA?t=33