eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot twaru zakupionego przez internet ZAKRECONE MOIM SKROMNYM ZDANIEMZwrot twaru zakupionego przez internet ZAKRECONE MOIM SKROMNYM ZDANIEM
  • Data: 2004-03-29 01:09:10
    Temat: Zwrot twaru zakupionego przez internet ZAKRECONE MOIM SKROMNYM ZDANIEM
    Od: "[RED-689]" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    14 marca zlicytowalem aukcje Allegro z Nokia 7600. Towar otrzymalem nie
    pamietam dokladnie ale gdzies 20-21. Moje zaskoczenie po dwoch dniach od
    otrzymania paczki bylo ogromne gdyz telefon rozlaczal sie za kazdym razem po
    3sek. rozmowy. Do czego tez nie doszedlem od razu bo wychodzilem z zalozenia
    ze telefon powinien dzwonic i raczej sprawdzalem inne opcje. Po pierwszej
    rozmowie ze sprzedawca uslyszalem podobne zdziwienie. Kilka dni pozniej i ja
    i sprzedawca dowiedzielismy sie jednoczesnie ze aparat nie wspolpracuje z
    siecia SimPlus. Doszlismy do kompromisu ze ja postaram sie rozwiazac
    sytuacje w inny sposob (moze jakas hot news o tym modelu, moze zakup innej
    karty...) a jezeli nie zwroce go w okreslonym terminie i po powrocie
    sprzedawcy (oznajmil ze na drugi dzien ma wyjazd za granice). Majac czas na
    sprawdzenie aparatu uznalem ze dzwoni bardzo cicho i nie specjalnie warto
    zmieniac dla niego numer. Nowinek wyjasniajacych problem tez nie bylo i nie
    sadze ze sie pojawia wiec w umowionym terminie zadzwonilem do sprzedawcy a
    ten............ ze minelo juz duzo czasu itp. Zaproponowal ze przyjmie
    aparat jezeli ja strace na tym 200zl. Z mina nie za bardzo zadowolona ale
    zgodzilem sie na to. Mialem wysylac aparat w poniedzialek czyli dzis i dzis
    tez dostaje emaila:

    "Prosze narazie nie wysylac telefonu do mnie.Wlasnie siegnalem po porade
    prawnikow z Allegro w sprawie tej konkretnej transakcji.Czekam na
    odpowiedz.Prosze zauwazyc,ze telefon Nabyl Pan w drodze licytacji za cene
    minimalna.Jest on absolutnie zgodny z opisem.Na forum dyskusyjnym Super
    Sprzedawcow Allegro pojawil sie poglad ,ze nie powinienem przyjac
    zwracanego przez Pana telefonu"

    Co mam o tym sadzic? Czy mam jeszcze szanse na zwrot? Wydaje mi sie (choc
    moge sie mylic) ze towar zakupiony za posrednictwem internetu podlega
    zwrotowi bez podania konkretnej przyczyny do miesiaca czasu od dostarczenia.

    Pozdrawiam (zwlaszcza "Super Sprzedawcow Allegro" :) i licze na pomoc