eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot twaru zakupionego przez internet ZAKRECONE MOIM SKROMNYM ZDANIEM › Re: Zwrot twaru zakupionego przez internet ZAKRECONE MOIM SKROMNYM ZDANIEM
  • Data: 2004-03-29 02:25:01
    Temat: Re: Zwrot twaru zakupionego przez internet ZAKRECONE MOIM SKROMNYM ZDANIEM
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    [RED-689] wrote:

    > Raczej firma ew. prywatny sklep.
    > Mam pisemna umowe z nr. dowodow etc. w ktorej sprzedawca pisze ze telfon
    > jest sprawny.

    Dowodów? Numery dowodów osobistych?

    Czyli umowa między Tobą a jakaś inną osobą fizyczną - bo w życiu nie
    słyszałem o 'prywatnym sklepie' identyfikującym się dowodem osobistym ;)

    > Telefony od Noki 6600 w gore maja probemy z simplusem (cos z systemami
    > naliczania tego prepaidu...).

    No to chyba należy zbluzgać plusa.

    [ciach]

    > wada telefonu. A jezeli juz doszlo by do tego ze musial bym udowadniac
    > (jezeli nie istnieje prawo ze moge go oddac bez podania przyczyny w jakims
    > przeciagu czasu..) ze telefon jest niesprawny to podal bym przyczyne ze
    > dzwoni cicho (bo faktycznie cholernie cicho dzwoni.. nie wiem jak to jest w

    [ciach]
    Przede wszystkim sprawdź, bo może faktycznie 'ten typ tak ma', albo może
    coś przegapiłeś w konfiguracji (zdarza się).

    Ale, pisząc wprost: szukasz pretekstu do wycofania się z transakcji,
    podczas gdy prawdziwą przyczyną jest wada operatora, nie telefonu? A
    feeee.... Może to i legalne by było, i może nawet by się udało (chić
    wątpię), ale z etycznego punktu widzenia... No tak, przepraszam - to
    prawo, nie etyka ;)

    Może jednak lepiej zmienić operatora? Zdaje się miały wejść jakieś
    przepisy umożliwiające przenoszenie numeru między operatorami?