  • 11. Data: 2003-12-13 12:47:44
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > nie, w ciągu 14 dni muszą oddać całą cenę, którą zapłaciłeś za towar

    Ale nie za przesyłkę. I odsyła się na własny koszt.
    Chyba, że regulamin sklepu mówi inaczej (w co wątpię).

    --
    Piotr

  • 12. Data: 2003-12-13 14:00:28
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Piotr/inw wrote:

    > Ale nie za przesyłkę. I odsyła się na własny koszt.

    A to już jest dyskusyjne :)

    > Chyba, że regulamin sklepu mówi inaczej (w co wątpię).

    KG

  • 13. Data: 2003-12-13 16:23:52
    Od: "Rafal" <r...@g...pl>

    > Ale nie za przesyłkę. I odsyła się na własny koszt.
    > Chyba, że regulamin sklepu mówi inaczej (w co wątpię).

    Odesle na wlasny koszt - nie bede juz wydziwial. Ale ciagle nie
    jestem pewien co z kosztem dostarczenia przesylki do mnie.
    Na stronie internetowej nie ma zadnych informacji na temat
    zwrotow wiec obowiazuja tutaj przepisy ustawy.
    W sumie zamawialem e - mailem a nie bezposrednio
    przez sklep ale i tak podchodzi to pod ta sama ustawe.
    Tylko skad mam wiedziec ile (jesli w ogole) mam odliczyc od
    kwoty ktora mam dostac koszt transportu do mnie ???
    Rafal