  • 1. Data: 2003-12-12 18:57:58
    Temat: Zwrot towaru zakupionego przez internet
    Od: "Rafal" <r...@g...pl>

    Hej !
    Kupilem przez internet domek dla kota. Niestety domek ani mnie ani kotu sie
    nie spodobal i chcialbym zwrocic zakupiony przeze mnie towar.
    Chcialbym sie dowiedziec czy jest taka mozliwosc ? A jesli
    tak to ile mam na to czasu ?
    Dzieki
    Rafal

  • 2. Data: 2003-12-12 19:02:22
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet
    Od: "Rafal" <r...@g...pl>

    Dodam jeszcze, ze w cenie ktora zaplacilem kurierowi byl wliczony transport.
    Czy wobec tego :
    od kwoty jaka powinienem otrzymac spowrotem (czyli tej jaka zaplacilem
    kurierowi) powinienem odjac koszt dostarczenia przesylki do mnie ?

  • 3. Data: 2003-12-12 19:15:46
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <brd39v$6nd$1@inews.gazeta.pl>, Rafal wrote:
> [...]
    > od kwoty jaka powinienem otrzymac spowrotem (czyli tej jaka zaplacilem
    > kurierowi) powinienem odjac koszt dostarczenia przesylki do mnie ?

    Możesz oddać zdaje się, że w ciągu 10 dni, kosztów przesyłki nie
    ponosisz. Wszystkie info powinny być na stronie sklepu, jeśli nie
    ma to czas na oddanie biegnie od momentu kiedy sklep poinformuje
    Cię o możliwości zwrotu. Mam nadzieję, że nic nie pokręciłam, sama to
    przerabiałam na własnej skórze, tylko, że już parę m-cy temu. Jak
    znajdę przepis, to podrzucę.

    Renata

  • 4. Data: 2003-12-12 19:20:28
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > Cię o możliwości zwrotu. Mam nadzieję, że nic nie pokręciłam, sama to
    > przerabiałam na własnej skórze, tylko, że już parę m-cy temu. Jak

    Poczytaj tutaj (linki łamane):

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
    modules.php?name=News&file=article&sid=31

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
    modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=19

    Renata

  • 5. Data: 2003-12-12 19:22:14
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Rafal napisał(a):

> [...]
    > nie spodobal i chcialbym zwrocic zakupiony przeze mnie towar.
    > Chcialbym sie dowiedziec czy jest taka mozliwosc ? A jesli

    Jest taka możliwość i masz na to 10 dni

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2003-12-12 20:13:37
    Od: "Rafal" <r...@g...pl>

    Serdecznie dziekuje za odpowiedzi. Chcialbym sie jeszcze dowiedziec
    czegos na temat oplaty za przewiezienie paczki (jest dosc spora).
    Wysylam ja teraz zapewne na swoj koszt.
    Ale czy kwote jaka zaplacilem za paczke i jaka mam otrzymac spowrotem
    powinienem pomniejszyc o koszt dostarczenia tej paczki do mnie ???
    Dzieki

  • 7. Data: 2003-12-12 20:24:42
    Od: kam <k...@X...onet.pl>

    Rafal wrote:
> [...]
    > Ale czy kwote jaka zaplacilem za paczke i jaka mam otrzymac spowrotem
    > powinienem pomniejszyc o koszt dostarczenia tej paczki do mnie ???

    nie, w ciągu 14 dni muszą oddać całą cenę, którą zapłaciłeś za towar

    KG

  • 8. Data: 2003-12-12 20:37:25
    Od: kam <k...@X...onet.pl>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > Możesz oddać zdaje się, że w ciągu 10 dni, kosztów przesyłki nie
    > ponosisz.

    Udało Ci się nie ponieść kosztów przesyłki? Odesłania?

    KG

  • 9. Data: 2003-12-12 21:19:12
    Od: "Rafal" <r...@g...pl>

    > nie, w ciągu 14 dni muszą oddać całą cenę, którą zapłaciłeś za towar

    A moglbys podac jakas podstawe prawna tego lub chociaz gdzie szukac tego ?
    Chodzi mi o te 14 dni i zwrot calosci kwoty.
    Wielkie dzieki.
    Rafal

  • 10. Data: 2003-12-12 22:24:23
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <brd8m7$369$1@news.onet.pl>, kam wrote:

    > Udało Ci się nie ponieść kosztów przesyłki? Odesłania?

    Udało.

    Renata

    PS To jednocześnie nagana (za niezgodność towaru z opisem na stronie)
    i pochwała (za należyte potraktowanie reklamacji i zwrot pieniędzy bez
    szemrania) dla www.e-horyzont.pl