  • 1. Data: 2003-12-12 17:06:06
    Temat: ZUS a wydanie paszportu
    Od: "leszek k." <l...@o...pl>

    Czy starając się o wymianę paszportu, mając jednocześnie zadłużenie w ZUS można
    go nie otrzymać?Podobno ZUS blokuje wydanie paszportu każdemu kto ma zadłużenie
    powyżej 200 zł.To chyba jakaś plotka.

  • 2. Data: 2003-12-12 17:45:41
    Temat: Re: ZUS a wydanie paszportu
    Od: Arek <a...@e...net>

    leszek k. rzecze:
    > Czy starając się o wymianę paszportu, mając jednocześnie zadłużenie w ZUS można
    > go nie otrzymać?Podobno ZUS blokuje wydanie paszportu każdemu kto ma zadłużenie
    > powyżej 200 zł.To chyba jakaś plotka.

    Nie wiem czy powyżej 200 zł, ale generalnie ZUS robi takie numery, że wysyła
    pisma o zablokowanie wydania lub odebranie paszportu.
    W dolnośląskim olewają takie pisma ZUSu, ale nie wiem jak jest gdzie indziej.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-12-16 17:07:00
    Od: "ZauraK" <magicworld@poczta[NS].onet.pl>

    Użytkownik "leszek k." <l...@o...pl> napisał
> [...]
    można
    > go nie otrzymać?Podobno ZUS blokuje wydanie paszportu każdemu kto ma

    Pytanie zasadnicze:
    A co ma ZUS do mojego paszportu ??? 8-O
    Jakoś nie rozumiem jakim prawem wysuwają takie żądania.