eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru kupionego w sklepie internetowymZwrot towaru kupionego w sklepie internetowym
  • Data: 2004-05-27 21:01:49
    Temat: Zwrot towaru kupionego w sklepie internetowym
    Od: "Pawel" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Czy jezeli chce zwrocic towar (czesc komputerowa), to musi byc on
    zafoliowany tak jak do mnie przyszedl?
    Zeby sprawdzic czy dziala musialem otworzyc opakowanie, czyli zerwac folie.
    Sprzedawca twierdzi, ze w takim przypadku nie przyjmie zwrotu.

    Moge powolac sie na te ustawe?:
    klient ma prawo odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży zawartej na
    odległość, w terminie 10 dni od momentu otrzymania przesyłki - bez podawania
    powodu - art. 9 ust. 1 pkt. 6 i art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2000 r.
    o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Oz. U. Nr 22, poz. 271).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1