  • Data: 2004-05-28 01:19:47
    Temat: Re: Zwrot towaru kupionego w sklepie internetowym
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c95kvr$54l$1@atlantis.news.tpi.pl>, Pawel wrote:
    > Czy jezeli chce zwrocic towar (czesc komputerowa), to musi byc on
    > zafoliowany tak jak do mnie przyszedl?
    > Zeby sprawdzic czy dziala musialem otworzyc opakowanie, czyli zerwac folie.
    > Sprzedawca twierdzi, ze w takim przypadku nie przyjmie zwrotu.
    > Moge powolac sie na te ustawe?:

    MZ możesz. Istnienie cytowanego art. wynika z faktu, że gdy kupujesz coś
    wysyłkowo to nie masz mozliwości aby ocenić czy sprawdzić to co kupujesz.
    Taką możliwość w "normalnych" warunkach daje ustawa z dnia 27 lipca 2002.
    Poślij mu to wszystko z zachowaniem wszystkich formalności (nie przegap
    terminów) a jak się będzie stawiał to skontaktuj sie z Federacja
    Konsumentów lub Inspekcja Handlową. Wcześniej tez tam możesz zadzwonić :)

    --
    Marcin