eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru kupionego w sklepie internetowym › Re: Zwrot towaru kupionego w sklepie internetowym
  • Data: 2004-05-28 10:33:45
    Temat: Re: Zwrot towaru kupionego w sklepie internetowym
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pawel pisze:

    >> * Jeśli na stronie sklepu internetowego nie zostały podane
    >> informacje o:
    >> - nazwie i siedzibie sklepu,
    >> - cenie obejmującej także cło i podatki,
    >> - zasadach zapłaty,
    >> - kosztach, terminie i sposobie dostawy,
    >> - prawie do odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni,
    >> - miejscu i sposobie składania reklamacji
    >> to termin, w którym możesz zrezygnować z zakupu wynosi trzy
    >> miesiące.
    >
    > Witaj,
    >
    > Czytalem ten artykul i czy jest tak, ze nadrzedne sa ustalenia regulaminu
    > tego sklepu?

    Nie sa nadrzedne...
    Ustawa dopuszcza pewne postanowienia umowy inne nie.
    W tym sensie ustawa jest nadrzedna.

    Umowa moze byc jedynie uszczegolowieniem tego, co dopuszcza ustawa.

    > Regulamin sklepu mowi:
    > Kupujący ma prawo w czasie 3 dni od dnia otrzymania towaru odstąpić od
    > umowy nie podając przyczyn. Jedynym wymogiem jest pisemne oświadczenie
    > Kupującego (dotyczy przypadku, gdy towar nie nosi śladów użytkowania- jest
    > nie rozpakowany).
    >
    > W artykule cytowanej przez Ciebie ustawy jest cos, ze jezeli strony nie
    > umowily sie inaczej to on obowiazuje. W tym przypadku sprzedawca uscislil
    > moje prawa.Wiec chyba nie mam racji ?

    Kazdy artykul obowiazuje i nemoze byc uchylony umowa..

    Boguslaw

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1