eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru kupionego w sklepie internetowymRe: Zwrot towaru kupionego w sklepie internetowym
  • Data: 2004-05-28 06:45:20
    Temat: Re: Zwrot towaru kupionego w sklepie internetowym
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <c95kvr$54l$1@atlantis.news.tpi.pl>, Pawel wrote:
    > Witam,
    > Czy jezeli chce zwrocic towar (czesc komputerowa), to musi byc on
    > zafoliowany tak jak do mnie przyszedl?
    > Zeby sprawdzic czy dziala musialem otworzyc opakowanie, czyli zerwac folie.
    > Sprzedawca twierdzi, ze w takim przypadku nie przyjmie zwrotu.

    Ze strony Fed. Konsumentów:

    http://tinyurl.com/2ulka


    Zgodnie z ustawą:

    * Jeśli rezygnujesz z zakupu, to umowa pomiędzy Tobą a sprzedawcą
    uznawana jest za niezawartą i jesteś zwolniony ze wszelkich
    zobowiązań, musisz jednak oddać produkt w stanie niezmienionym (czyli
    nie możesz go używać przez te 10 dni), ale możesz go wypróbować (czyli
    przymierzyć, sprawdzić, jak działa).

    * Termin 10-dniowy liczy się od dnia dostarczenia produktu, a w
    przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.

    * Jeśli na stronie sklepu internetowego nie zostały podane
    informacje o:
    - nazwie i siedzibie sklepu,
    - cenie obejmującej także cło i podatki,
    - zasadach zapłaty,
    - kosztach, terminie i sposobie dostawy,
    - prawie do odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni,
    - miejscu i sposobie składania reklamacji
    to termin, w którym możesz zrezygnować z zakupu wynosi trzy
    miesiące.



    --
    "urodziłem się na 52 szerokości geograficznej północnej
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę
    w pokerze po takim rozdaniu mówi się pas" - P. Macierzyński

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1