  • Data: 2003-08-12 12:25:41
    Temat: Zwrot pieniędzy za psa
    Od: "Aska" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zwracam się z ogromą prośba o pomoc.
    Pod koniec czerwaca kupiłam pieska- rasowego, ale bez rodowodu- kosztował
    1100zł( z rodowodem cena by była w granicach 1800-1900zł)ale ponieważ nie
    zamierzam psa wystawiać stwierdziłam ,że mi rodowó nie potrzebny. Piesek mił
    3,5 miesiąca, dostałam książeczkę zdrowia z szczepieniami i zapewnienie,że
    piesek jest zdrowy.
    Na dzień dzisiejszy weterynarz stwierdził wnętrostwo dwustronne i psa w
    wieku 2 lat czeka operacja-czyli usunięcie jąder, które mu nie zeszły z
    brzuszka- koszt około 300zł.
    Dodatkowo robiłam specjalistyczne badanie oczy psa i stwierdzono,że ma
    genetyczną wadę wzroku, która w wieku 8lat osłabi jego wzrok.
    Poinformowałam o tym wszystkim kobietę od której kupowałam psa, ale Ona
    zaczęła mnie unikać. Nie odbiera moich telefonów.
    Chciałabym wiedzieć czy mogę, a jeśli tak to w jakiej formie wyegzekwować od
    niej zwrot pieniędzy .
    Bardzo pokochałam tego psiaka i nie chcę go oddawać, ale leczenie jego na
    pewno nie będzie tanie i czuję sie oszukana!!!
    Za wszelkie rady bardzo dziękuję.
    Asia