  • Data: 2008-02-10 23:25:26
    Temat: Zwolnienie z pracy
    Od: " maxi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mój siostrzeniec został zwolniony z pracy bez podania przyczyny...

    Umowę o pracę na czas określony /na 2 lata ,od listopada 2007do listopada
    2009r - 3/4 etatu/ zawarto z nim po wcześniejszym 3-miesięcznym okresie
    próbnym.

    Wczoraj, w trakcie godzin pracy został wezwany do dyrektora, gdzie wręczono
    mu wypowiedzenie, bez podania przyczyny :(
    Ma 2 tygodnie na wykorzystanie urlopu, ale swoje rzeczy z pracy kazano mu
    zabrać w trybie natychmiastowym.
    Wymuszono na nim podpisanie wypowiedzenia ,oraz tzw.porozumienie...
    To spokojny facet, z tego,co wiem - nic nie ukradł i z nikim nie miał
    zatargu. To jego pierwsza praca, nie spóżniał się i nie opuszczał pracy.
    W tej firmie jest duża rotacja kadr...
    Czy pracodawca postąpił zgodnie z prawem ? Czy pomoże tu sąd pracy ?

    Proszę o poradę.