  • 41. Data: 2006-01-19 10:20:47
    Temat: Re: Zwolnienie nauczyciela (nagranie wideo)
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    scorpio <s...@p...onet.pl> napisali:
    > Kiedys to bylo mozliwe. tera uczniowie maja swoje sposoby na
    > udokumentowanie.
    > ja dziwie ze belfer mogl podniesc reke na ucznie - za kogo on sie ma.

    Zostal sprowokowany. Poza tym go nie uderzyl.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 42. Data: 2006-01-19 10:32:37
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisali:

    > Natomiast miernota ktora soba nic nie reprezentuje, pewnie musi bic zeby
    > zachowac jakis tam autorytet.

    Bredzisz. Nie znasz bydla, ktore w tej chwili uczy sie w gimnazjach.
    Do takiego chama dociera tylko kopniak prosto w ryja.

    > W mojej szkole jakos nikt nikomu kublow na glowe nie zakladal.
    > Kazdy naucziciel ktory by tknal ucznia wylecial by stamtad z hukiem, tak
    > samo jak kazdy uczen ktory by tknal nauczyciela.

    Ano wlasnie. A teraz najczesciej nie ma symetrii. Niedlugo bachorowi nawet
    nie bedzie mozna obnizyc oceny ze sprawowania.

    > Postapila slusznie.
    > To ze nauczysiel _musial_ uzyc sily swiadczy o tym, ze nie dal rady. Ze
    > zadanie do przeoslo i ze nie potrafil sobie dac z nim rady. Pracownikow
    > ktorzy nie daja sobie rady z posatwionymi zadaniami sie zwalnia.

    Nie wazne, ze jest np. swietnym nauczycielem chemii. Musi byc jeszcze
    twardzielem i miszczem zen. Niewazne, ze pozostali uczniowie na tym
    straca, wazne ze jakis obsrany blokers zdolal go sprowokowac i o zgrozo,
    nauczyciel szarpnal go za ramie! Normlnie zbrodnia!

    Wiesz do czego to prowadzi? Poczekaj az banda smarkaczy wpadnie do twojego
    mieszkania, zrobi demolke i nasra na srodku. A ty gowno im bediesz mogl
    zrobic.

  • 43. Data: 2006-01-19 10:36:15
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisali:

    > Ewidentnie sobie nie radzi wyrzucając problem za drzwi.

    Ale to jest wlasnie doskonala metoda.

  • 44. Data: 2006-01-19 14:16:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman wrote:

    > Jest to dla tego ucznia część lekcji, jeżeli tak zdecydował nauczyciel.
    > Decydują tu względy pedagogiki. Na tej samej zasadzie odsyła się dziecko
    > "do jego pokoju".

    Nie jest i bardzo szybko przekona cię o tym prokurator jeśli dzieciak
    coś sobie na tym korytarzu nawet złośliwie zrobi.

    > Ty chyba jednak pracujesz w kuratorium oświaty. To ich retoryka.

    Nie.

  • 45. Data: 2006-01-19 17:17:29
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dqiktq$qnu$1@news.task.gda.pl Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> pisze:

    > IMO jedyna istniejaca okolicznosc ktora moze usprawiedliwic szarpanie
    > ucznia, to taka kiedy uczen zaatakuje nauczyciela

    To nieprawda.

    Jotte

  • 46. Data: 2006-01-19 17:58:19
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Ale to jest wlasnie doskonala metoda.

    Jak juz pisal Witek - metoda i moze doskonala, ale do czasu jak dzieciak
    sobie poza tymi drzwiami cos zrobi - wtedy prokurator u nauczyciela
    murowany.

    Jacek

  • 47. Data: 2006-01-19 19:18:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:dqiktq$qnu$1@news.task.gda.pl Tomasz Pyra

    > To nieprawda.

    No zgadzam sie.
    Jak zaatakuje drugiego ucznia to nauczyciel tez ma prawo odciagnac
    jednego z nich sila.
    Albo np. jak na niego spadnie szafa i ten go szarpnieciem spod tej szafy
    bedzie chcial wyciagnac.
    Innych powodow nie widze.

  • 48. Data: 2006-01-19 19:29:26
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dqools$1fe$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:

> [...]
    > jednego z nich sila.
    > Albo np. jak na niego spadnie szafa i ten go szarpnieciem spod tej szafy
    Ja widzę.

    Jotte

  • 49. Data: 2006-01-19 19:33:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>