  • 61. Data: 2006-01-20 11:30:45
    Temat: Re: Zwolnienie nauczyciela (nagranie wideo)
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisali:
    > Nauczyciel tez nie jest świętą krową dającą mu prawa do szarpania się z
    > uczniem.

    A jak powiem kilka brzydkich rzeczy o twojej mamie, to masz prawo mnie
    strzelic w pysk, czy nie?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 62. Data: 2006-01-20 12:02:07
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A jak powiem kilka brzydkich rzeczy o twojej mamie, to masz prawo mnie
    > strzelic w pysk, czy nie?

    Tobie ma prawo ;-)
    Uczniowi nie badzo.

    MZ

  • 63. Data: 2006-01-20 14:19:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A jak powiem kilka brzydkich rzeczy o twojej mamie, to masz prawo mnie
    > strzelic w pysk, czy nie?

    Oczywiście, że nie.
    Powiedz to publicznie i spotkamy się w sądzie,
    W przypadku ucznia stosuje się konsekwencje przewidziane w prawie.
    Strzelania w pysk tam nie ma.

  • 64. Data: 2006-01-20 20:15:41
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jacek Krzyzanowski [Fri, 20 Jan 2006 11:30:45 +0000 (UTC)]:

    > A jak powiem kilka brzydkich rzeczy o twojej mamie,
    > to masz prawo mnie strzelic w pysk, czy nie?

    Pytasz o aspekt prawny czy moralny? ;))

    Kira

  • 65. Data: 2006-01-20 21:17:54
    Od: "Roman" <r...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Narazie masz głowę nabitą wielkimi haslami, a w życiu niewiele widziałeś.

    No więc wklej ten wyrok, na którym opierasz swoje tezy, a którego ja na oczy
    nie widziałem. Na razie się tylko nadymasz.

  • 66. Data: 2006-01-22 19:11:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>

    In article <dqqrgp$4io$1@inews.gazeta.pl>, witek7205
    @gazeta.pl.spam.invalid says...
    > Oczywiście, że nie.
    > Powiedz to publicznie i spotkamy się w sądzie,

    Powiem Ci w cztery oczy. I co?

    --
    KRZYZAK

  • 67. Data: 2006-01-23 08:15:42
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:
    > In article <dqqrgp$4io$1@inews.gazeta.pl>, witek7205
    > @gazeta.pl.spam.invalid says...

    > Powiem Ci w cztery oczy. I co?

    Pokniesz się na schodach lub lodzie w klatce schodowej.

    Wysoki Sądzie, on już taki pobijany już przyszedł do mnie.

    MZ