  • 1. Data: 2006-01-17 10:00:39
    Temat: nagrody w konkursie
    Od: "lubcio" <l...@o...pl>

    Sytuacja jest taka, zamowilem za kody (wygralem) nagrody w konkursie lm. Oni mi
    wyslali, ale przesylka nie doszla, bo poczta polska je zagubila. Odmowili mi
    ponownego przyslania tych nagrod, tlumaczac sie ze w regulaminie konkursu jest
    zapis ze nie odpowiadaja za poczte polska. Czy to jest zgodne z prawem?

  • 2. Data: 2006-01-17 17:00:51
    Temat: Re: nagrody w konkursie
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    lubcio wyskrobał(a):
> [...]
    > Odmowili mi ponownego przyslania tych nagrod, tlumaczac sie ze w
    > regulaminie konkursu jest zapis ze nie odpowiadaja za poczte polska. Czy

    Sam zapis, że nie odpowiadają za Pocztę, jest w porządku. Ty za to masz
    roszczenie do organizatora konkursu o wydanie nagrody, a on z kolei do
    Poczty o odszkodowanie. Jak sam nie zaczniesz nic robić, to organizator
    konkursu raczej palcem nie kiwnie.

    --
    .B:artek.