  • 1. Data: 2005-07-01 20:44:13
    Temat: Zwolnienie lekarskie - dostarczenie do pracodawcy
    Od: "Pracownik" <...@...aa>

    Jeśli z uzasadnionych przyczyn termin dostarczenia został przekroczony, czy
    pracodawca
    może wręczyć wypowiedzenie?
    Jaki termin dostarczenia obowiązuje, znam dwie wersje 3 dni oraz 7 dni.
    Czy decydująca jest data wpływu czy stempla pocztowego?

  • 2. Data: 2005-07-01 20:50:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pracownik napisał(a):
> [...]
    > Jaki termin dostarczenia obowiązuje, znam dwie wersje 3 dni oraz 7 dni.
    > Czy decydująca jest data wpływu czy stempla pocztowego?

    Podaj DOKŁADNIE przyczynę wypowiedzenia czy rozwiązania umowy o pracę.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-07-01 21:09:33
    Od: "Pracownik" <...@...aa>

    > Podaj DOKŁADNIE przyczynę wypowiedzenia czy rozwiązania umowy o pracę.

    np dyscyplinarne z powodu naruszenia obowiązków
    Choć wydawałoby mi się to nie mieć znaczenia.
    Zwolnienie lekarskie jest , powiadomienie było 1 dnia.
    Tylko dostarczenie być może jest spóźnione - zależy jaka jest odp na moje
    wszystkie pytania

  • 4. Data: 2005-07-01 21:18:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pracownik napisał(a):

> [...]
    > Zwolnienie lekarskie jest , powiadomienie było 1 dnia.
    > Tylko dostarczenie być może jest spóźnione - zależy jaka jest odp na moje

    Czy ja napisałem niewyraźnie? DOKŁADNE brzemnie uzasadnienia ma
    decydujące znaczenie.

  • 5. Data: 2005-07-01 21:20:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    pestifer napisał(a):

    > 7 dni

    W drugim dniu nieobecności. Decyduje data stempla pocztowego.

  • 6. Data: 2005-07-01 22:11:39
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

  • 7. Data: 2005-07-02 07:53:57
    Od: "Pracownik" <...@...aa>

    > Czy ja napisałem niewyraźnie? DOKŁADNE brzemnie uzasadnienia ma
    > decydujące znaczenie.

    skoro tak, samego wypowiedzenia nie widziałem, nie odebrane od kuriera.
    Na "zamiarze wypowiedzenia" było art 52 paragraf 1 p.1 , samowolne i
    bezprawne... sporządzanie...
    no bardziej dokładnie nie wymagaj

  • 8. Data: 2005-07-02 07:55:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pracownik napisał(a):

    > skoro tak, samego wypowiedzenia nie widziałem, nie odebrane od kuriera.
    > Na "zamiarze wypowiedzenia" było art 52 paragraf 1 p.1 , samowolne i
    > bezprawne... sporządzanie...
    > no bardziej dokładnie nie wymagaj

    To ty nie wymagaj odpowiedzi.

  • 9. Data: 2005-07-02 08:04:25
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 1 lip o godzinie 23:20, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > W drugim dniu nieobecności. Decyduje data stempla pocztowego.

    Ekhmmm ... do drugiego dnia musisz *powiadomić* zakład pracy o zwolnieniu
    lekarskim. A dostarczyć go możesz w ciągu siedmiu dni, jeżeli pobiera się
    zasiłek z funduszu chorobowego. jeżeli nie zachowa sie tego terminu -
    wówczas zasiłek obniżany jest o 25%. Nie obniża się zasiłku wypłacanego
    przez pracodawcę (czyli przez pierwsze 33 dni zwolnienia).
    Siedem dni na dostarczenie zwolnienia nie obejmuje dnia w którym zwolnienie
    zostało wystawione. Jeżeli 7 dzień przypadnie w dniu wolnym od pracy,
    wówczas termin ten przesuwa się na pierwszy dzień roboczy po tym dniu.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 10. Data: 2005-07-02 08:50:48
    Od: "Pracownik" <...@...aa>

    > To ty nie wymagaj odpowiedzi.

    zbyt szybko starasz się rozwiązać wątek, a pytanie źle zrozumiałeś.
    Pytam czy zwolnienie lekarskie przestaje mnie chronić (w pewnych
    okolicznościach które podałem) przed wręczeniem wypowiedzenia.
    Co ma do tego treść wypowiedzenia, którego nawet mi nie wręczono?