  • 11. Data: 2005-07-02 08:57:45
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie - dostarczenie do pracodawcy
    Od: "Pracownik" <...@...aa>

> [...]
    > lekarskim. A dostarczyć go możesz w ciągu siedmiu dni, jeżeli pobiera się
    > zasiłek z funduszu chorobowego. jeżeli nie zachowa sie tego terminu -
    > wówczas zasiłek obniżany jest o 25%. Nie obniża się zasiłku wypłacanego
    > przez pracodawcę (czyli przez pierwsze 33 dni zwolnienia).
    > Siedem dni na dostarczenie zwolnienia nie obejmuje dnia w którym
    zwolnienie
    > zostało wystawione. Jeżeli 7 dzień przypadnie w dniu wolnym od pracy,
    > wówczas termin ten przesuwa się na pierwszy dzień roboczy po tym dniu.

    thx
    poprosze jeszcze dobitnie ten drobiazg: 7 dni na stempel czy wpłynięcie? :)

  • 12. Data: 2005-07-02 09:01:09
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 2 lip o godzinie 10:57, na pl.soc.prawo, Pracownik napisał(a):

    > zwolnienie
    >
    > thx
    > poprosze jeszcze dobitnie ten drobiazg: 7 dni na stempel czy wpłynięcie? :)

    Może być list polecony - decyduje data stempla pocztowego.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2005-07-02 10:36:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pracownik napisał(a):

    > zbyt szybko starasz się rozwiązać wątek, a pytanie źle zrozumiałeś.
    > Pytam czy zwolnienie lekarskie przestaje mnie chronić (w pewnych
    > okolicznościach które podałem) przed wręczeniem wypowiedzenia.
    > Co ma do tego treść wypowiedzenia, którego nawet mi nie wręczono?

    Czy tak brzmiało pierwotne pytanie? Ja go tak nie zrozumiałem. Piszesz w
    taki sposób, że nie rozumiem o co ci chodzi.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."