  • Data: 2005-03-22 22:56:49
    Temat: Zostawianie dokumentow w akademikach
    Od: "yog" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Moze wie ktos jak to jest z punktu widzenia ustawodawstwa... chodzi mi o
    taka sprawe: Jak ide odwiedzic znajomych w akademiku to za kazdym razem
    musze zostawic legitymacje (dowod osobisty, prawo jazdy) na portierni,
    ciekaw jestem czy to moze sie tak dziac? Czy jest to legalne, poniewaz nie
    wiem co sie z tym dokumentem w tym czasie dzieje, jaka ma gwarancje, ze Pani
    z portierni nie kseruje wlasnie mojego dowodu??? Prosze o pomoc.

    Pzdr
    Michal