  • 51. Data: 2004-08-28 20:00:26
    Temat: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Od: "Marcin " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pwiem krotko Twoja postawa była naganna. Trzeba było poprosic obsługe o
    zaprezentowanie lampki, jesli nie byłoby takiej mozliwosci zapewne i w tesco
    jest mozliwosc oddania towaru jesli byłby nie sprawny lub Tobie nie
    odpowiadał. Nawet nie wyobrazasz sobie jakie ilosci towaru wywalane sa do
    smieci tylko dlatego ze klient chciał zobaczyc co jest w srodku, np. podpaski
    czy pampersy ''ludzie'' rozrywaja opakowania i to nie jedno zeby zobaczyc
    jakie sa, dla mnie to kretynstwo. Przynajmniej tak jest w markecie w ktorym
    czasami pracuje. Aha jesli sad uzna ze to Twoja wina mozesz zapłacic za
    interwencje policji.

  • 52. Data: 2004-08-28 20:18:27
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Marcin napisał(a):
    > Pwiem krotko Twoja postawa była naganna. Trzeba było poprosic obsługe o
    > zaprezentowanie lampki,

    No ale przeciez on o tym doskonale wie. Stalo sie natomiast inaczej i
    probuje sie dowiedziec co mu grozi, i, na logike rzecz biorac, dlaczego
    opakowanie jest tak kluczowa i niezastapiona czescia produktu ze nie
    mozna zastapic go opakowaniem zapasowym... IMO nie oczekuje od was
    wywodu na temat jego moralnosci :)

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 53. Data: 2004-08-28 20:22:37
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    >Nawet nie wyobrazasz sobie jakie ilosci towaru wywalane sa do
    > smieci

    i bardzo dobrze. wielkie hipermarkety odbieraja chleb malym prywatnym
    sklepikom. niech traca, nie bede ich zalowal. nie wspomne juz o innych
    negatywnych skutkach obecnosci zagranicznym sieci sklepow.
    ale to juz OT

  • 54. Data: 2004-08-28 20:51:42
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Alek napisał(a):

    > Użytkownik "Drwal" <w...@o...tej> napisał w wiadomości
    > Zgadłeś, zdarzyło mi się tak potraktować sprawę.

    No widzisz, ja jestem wiecznie splukany wiec nie moge sobie na takie
    marnotratstwo pozwolic ;P

  • 55. Data: 2004-08-28 21:09:48
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Ojciec Dyrektor [HardwireD] napisał(a):
> [...]
    > sklepikom. niech traca, nie bede ich zalowal. nie wspomne juz o innych
    > negatywnych skutkach obecnosci zagranicznym sieci sklepow.

    Ty chyba faktycznie jestes ojcem redemptorysta a nie tylko dla jaj... :P

  • 56. Data: 2004-08-28 23:06:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 28. sierpnia 2004 21:22 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Paweł Stankiewicz:

    > Bo widziałem i opisałem to opakowanie oraz zniszczyłem je własnoręcznie.

    No właśnie, zniszczyłeś je Ty! Wcale nie musiałoby ulec zniszczeniu, gdyby
    nie przypałętał się wandal.

    > Trudno mi ją sobie wyobrazić.

    Zauważyłem, wyobraźnia nie jest Twoją mocną stroną.

    > Nie ma. Jak już napisałem, powiedziałem ochroniarzowi, że zapłacę za
    > lampkę, jak mi pokaże wspomniany egzemplarz do prezenacji.

    A jak ci da kusika w czółko to zapłacisz nawet za dwie lamki?
    Warunki stawiać to możesz sobie zgodne z prawem.

    > Ale już weszłem.

    Więc zaakceptuj, że Cię na tym złapano.

    > Nie zniszczyłem całości zbioru, ale jego część.

    Oczywiście. Następnym razem urwij kabel z telewizora. Najlepiej tego za 40
    tysięcy. I wyjaśnij ochronie, że zapłacisz 10zł za przylutowanie kabla.

    Towar, jaki zniszczyłeś, był kompletem. Kazano Ci zapłacić zań, ale przecież
    nie zabrano! zapłać i bierz co Twoje.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 57. Data: 2004-08-28 23:08:02
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 28. sierpnia 2004 21:47 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Paweł Stankiewicz:

    > Piszesz o egzemplarzach różnych rodzajów latarek? W takim przypadku ta
    > prośba wydaje mi się całkiem rozsądna.

    > Nie wiem czy wiesz, ale jest możliwość, aby opakwoanie nie było
    > jednorazowe, to znaczy, że istnieją takie opakowania, które można otwierać
    > i zamykać wielokrotnie. Tesco jest dużym odbiorcą i może zamówić towar w
    > takim opakowaniu, żeby można je również zamknąć. Sprzedawca może też
    > poproscić, aby klient sam sobie otworzył, choć wtedy sprzedawca traci
    > możliwość zachwalania towaru.

    Pierdu-pierdu. Nie zamówiło i ma taki towar. A Ty nie masz prawa go niszczyć
    i tyle.

  • 58. Data: 2004-08-28 23:35:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 28. sierpnia 2004 22:22 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Ojciec Dyrektor [HardwireD]:

    > i bardzo dobrze. wielkie hipermarkety odbieraja chleb malym prywatnym
    > sklepikom.

    Nieprawda.

    > niech traca, nie bede ich zalowal. nie wspomne juz o innych
    > negatywnych skutkach obecnosci zagranicznym sieci sklepow.

    Prawda.

    > ale to juz OT

    Prawda.

  • 59. Data: 2004-08-28 23:41:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cgqdbu$8jm$4@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:
> [...]
    > tak będzie pokazywał na każdą leżącą latarkę? I sprzedawca ma
    > rozpierdzielać opakowania każdej sztuki?

    Podejrzewam, że zdrowy rozsądek sądu w połaczeniu np. z klauzulami
    ogólnymi typu:
    Art. 5. Nie można czynić ze swego prawa użytku, który by był sprzeczny
    ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub z zasadami
    współżycia społecznego. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego nie
    jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony.

    --
    Marcin

  • 60. Data: 2004-08-29 12:53:00
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > i bardzo dobrze. wielkie hipermarkety odbieraja chleb malym prywatnym
    >
    > Nieprawda.

    a jednak.