  • 1. Data: 2004-08-26 18:49:58
    Temat: ZUS czy KRUS ?
    Od: "xymax" <x...@g...pl>

    Witam jestem poraz pierwszy na tej grupie i moje pytanie może być dal wielu
    z was tendencyjne ale wolę je zadać niż żyć w błogiej nieświadomości.

    O tym każdy słyszał z tym że jest pewna wątpliwość, której nie jestem w
    stanie zrozumieć.

    Jak każdy wie prawo mamy jaie mamy ale do rzeczy.
    Jeżeli Rząd zmienił ustawę w ciągu roku podatkowego że rolnik prowadzący
    działalność gospodarczą musi odprowadzać składki ZUS to czy w ten sposób nie
    jest złamane prawo?
    A teraz jeszcze jedna moja wątpliwość. Dzwoniąc do KRUS poinformowano mnie
    że odprowadzając składki ZUS nie otrzymuję świadczeń emerytalno-rentownych z
    ZUS. A to podchodzi mi pod dyskryminację rolników.
    Czy jest ktoś tak biegły w tym temacie żeby mi to wyjaśnić?
    Dziękuję z góry.
    MS