eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszone opakowanie=zniszczony towar? › Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Date: Sun, 29 Aug 2004 01:08:02 +0200
    Organization: Organizacja Przeciwko Zdrowym Zmysłom
    Lines: 27
    Message-ID: <cgr38r$urs$2@serwus.bnet.pl>
    References: <cglegh$ps3$1@inews.gazeta.pl> <i...@z...router>
    <cglu69$juh$7@serwus.bnet.pl> <c...@z...router>
    <cgq17q$39n$6@serwus.bnet.pl> <s...@z...router>
    <cgqdbu$8jm$4@serwus.bnet.pl> <cgqnh9$nbp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1093734491 31612 213.227.67.131 (28 Aug 2004 23:08:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Aug 2004 23:08:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.7.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:236836
    [ ukryj nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 28. sierpnia 2004 21:47 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Paweł Stankiewicz:

    > Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    >> No dobrze, więc co chroni sprzedawcę przed klientem-kretynem, który
    >> przyjdzie i powie ,,proszę pokazać czy ta latarka ma żarówkę sprawną''
    > Piszesz o egzemplarzach różnych rodzajów latarek? W takim przypadku ta
    > prośba wydaje mi się całkiem rozsądna.
    >
    >> i tak będzie pokazywał na każdą leżącą latarkę? I sprzedawca ma
    >> rozpierdzielać opakowania każdej sztuki?
    > Nie wiem czy wiesz, ale jest możliwość, aby opakwoanie nie było
    > jednorazowe, to znaczy, że istnieją takie opakowania, które można otwierać
    > i zamykać wielokrotnie. Tesco jest dużym odbiorcą i może zamówić towar w
    > takim opakowaniu, żeby można je również zamknąć. Sprzedawca może też
    > poproscić, aby klient sam sobie otworzył, choć wtedy sprzedawca traci
    > możliwość zachwalania towaru.

    Pierdu-pierdu. Nie zamówiło i ma taki towar. A Ty nie masz prawa go niszczyć
    i tyle.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1