  • 1. Data: 2006-05-29 05:14:46
    Temat: Zmiana treści uzasanienia postanowienia zażalenia
    Od: "adam_54" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam...

    Sprawa cywilna.

    Widziałem już w maju w sekretariacie Sądu Okręgowego Sekcji ds. Odwoławczych
    treść postanowienia dotyczącego zażalenia wydanego przez Sąd Okręgowy w
    końcowych dniach kwietnia.
    Postanowienie to dotarło do mnie w ubiegłym tygodniu, ale treść uzasadnienia
    potanowienia jest inna!!!, a data wydania została zachowana, tzn. kwietniowa.
    Wynika z tego, że zmiana treśći nastąpiła już w maju.
    Czy Sąd miał tak prawo postąpić?
    Czy mogę się domagać pierwotnej treści uzasadnienia potanowienia?

    Adam

    PS. Od daty wydania potanowienia przez Sąd Odwoławczy do daty powrotu akt do
    Sądu Rejonowego upłynęły dokładnie 3 tygodnie.

  • 2. Data: 2006-05-29 05:25:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    adam_54 napisał(a):

    > Widziałem już w maju w sekretariacie Sądu Okręgowego Sekcji ds. Odwoławczych
    > treść postanowienia dotyczącego zażalenia wydanego przez Sąd Okręgowy w
    > końcowych dniach kwietnia.

    Podpisany, czy tylko projekt ?

    > Czy Sąd miał tak prawo postąpić?

    Nie miał prawa nic zmieniać po podpisaniu postanowienia.

    > Czy mogę się domagać pierwotnej treści uzasadnienia potanowienia?

    A potrafisz udowodnić że pierwotna treść była inna? Pewnie nie, więc
    zapomnij.
    Zresztą jakie znaczenie ma uzasadnienie, bo rozumiem że sentencja się
    nie zmieniła.

    > PS. Od daty wydania potanowienia przez Sąd Odwoławczy do daty powrotu akt do
    > Sądu Rejonowego upłynęły dokładnie 3 tygodnie.

    I co w związku z tym? Za szybko czy za wolno według ciebie?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam