  • 1. Data: 2006-05-28 19:11:24
    Temat: koszty sądowe
    Od: "Brygida " <h...@g...pl>

    Założyłam sprawę w sądzie i ją wygrałam. Sąd zasądził min, że mojego awokata
    płaci strona, która przegrała. Jest to kwota 3 tysięcy zł. Moje pytanie:
    zakładając sprawę umówiłam się z adwokatem, że on dostanie jakiś procent z
    wygranej. I jak to ma się do tych 3 tysięcy. Czy te pieniądze trafią na moje
    konto i ja indywidualnie się rozliczam potem z moim awokatem, czy może te
    pieniądze trafia bezpośrednio do mojego adwokata. A ja mam o tą kwotę obniżyć
    jego wynagrodzenie? czy może ja płacę tyle ile się umówiliśmy a on dodatkowo
    dostanie te 3 tysiące (choć niby dlaczego).
    Brydzia